bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
در حال حاضر اقتدار ملی کشور به پشتوانه‌ قدرت نظامی و دفاعی است بنابراین می‌توان گفت قدرت نظامی بالای کشور سرآمد اقتدار امروز است
فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر اقتدار ملی کشور به پشتوانه‌ قدرت نظامی و دفاعی است بنابراین می‌توان گفت قدرت نظامی بالای کشور سرآمد اقتدار امروز است.

 کیومرث شرفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: امنیت واژه‌ای پرمحتوا و ارزشمند است و آنچه امروز سبب شده تا کشور به خود ببالد امنیت حاکم در آن است.


وی افزود: امنیت امروز حاکم بر کشور به‌پاس خون شهدا و هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که موجب شده تا کشور در حال حاضر تبدیل به کشوری قدرتمند و سربلند و سرافراز  شود.

شرفی خاطرنشان کرد: ایران درزمینه‌های مختلف ازجمله سیاسی اقتصادی توانسته است به جایگاه بلندی دست پیدا کند که در این راستا اقتدار قدرت نظامی و دفاعی به‌عنوان یک عامل مهم و بازدارنده برای فتنه‌های دشمن محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه‌های متعددی در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد که سبب شده تا به ارتش قدرتمندی تبدیل شود گفت: یکی از این مؤلفه‌ها ولایت مداری است که در رأس آن ولی‌فقیه و نیروهای مسلح حضور دارند.

وی اضافه کرد: مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز یکی دیگر از مؤلفه‌هایی است که موجب شده تا مردم در شرایط سخت پشتیبان ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند و بتوانند از آن حمایت و پشتیبانی کنند.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب با دارا بودن ۲۰ یگان عملیاتی و یک‌پنجم وسعت کشور یکی از افتخارات ملت و کشور است.
نام:
ایمیل:
* نظر: