bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
ستاد انتخابات کشور از اوایل دی‌ماه و با صدور احکام مرتبط با معاونان و سازمان‌های وزارت کشور از سوی مقام عالی وزارت، تشکیل می‌شود.
بامداد جنوب: ستاد انتخابات کشور از اوایل دی‌ماه و با صدور احکام مرتبط با معاونان و سازمان‌های وزارت کشور از سوی مقام عالی وزارت، تشکیل می‌شود.
قائم مقام وزیر کشور که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی شرکت کرده بود و پیرامون برنامه‌های انتخاباتی سخن می‌گفت، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه زمانبندی، هرجا که نیاز به هماهنگی با شورای نگهبان یا مجلس بوده، اقدامات لازم انجام شده است.

محمدحسین مقیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه دریای خزر در رشت گفت: به‌دنبال این هستیم که با اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل، ضریب امنیت ملی را افزایش دهیم. براساس قانون برنامه پنجم توسعه، در هر پروژه عمرانی و اقتصادی باید طرح پدافند غیرعامل آن به تصویب برسد و دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد، باید تهدیداتی را که در آینده می‌تواند وجود داشته باشد، شناسایی کنیم و پایداری سیستم را بالا ببریم.
وی با اشاره به تهدیدات به‌ویژه تهدیدات زیستی و سایبری تصریح کرد: باید توجه کنیم که اگر کسی قصد تهدید یا تخریب داشته باشد، چه دشمن خارجی و چه افرادی از داخل، با اجرای پدافند غیرعامل آنقدر هزینه‌شان بالا برود که از انجام آن کار، منصرف شوند.



نام:
ایمیل:
* نظر: