bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
توجه چندانی به توسعه محلات جنوبی شهر بوشهر نشده است و باید مشکلات این محلات دیده شود و برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: توجه چندانی به توسعه محلات جنوبی شهر بوشهر نشده است و باید مشکلات این محلات دیده شود و برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

 ندا عبدالله‌زاده صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: باید به خوبی به مسائل و مشکلات محلات مختلف بوشهر توجه شود و برای رفع مشکلات و نیازهای همه محلات تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به خوبی به مشکلات محلات جنوبی بوشهر توجه نشده است، ادامه داد: باید مشکلات این محلات دیده شود و برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات همه محلات تلاش شود و مشکلات محلات مختلف بررسی و رصد شود و شهرداری نیز برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

وی در ادامه به مشکلات ساحل بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت کنونی ساحل بوشهر در مناطق مختلف برای پیاده‌روی در ساحل به خوبی مهیا نیست و باید اقدامات مناسب در این زمینه انجام شود.

عبدالله‌زاده همچنین بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات تاریکی کوچه‌ها و معابر شهر و همچنین پارک‌ها و بوستان‌های شهری تاکید کرد و افزود: وضعیت مناسبی برای استفاده مناسب معلولان از فضاهای شهری نیز وجود ندارد که باید در این زمینه اقدام شود.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: مردم انتظار دارند که فضای مناسبی برای استفاده از ساحل برای آنها مهیا شود و شهرداری نیز باید تلاش کند تا در مرکز شهر پلاژ مناسبی برای استفاده از دریا مهیا شود.

خدیجه گرشاسبی به مشکلات محلات جنوبی شهر بوشهر نیز اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین مشکلات مردم در این مناطق مربوط به اتوبوس‌های شهری است که بی‌نظمی در سرویس‌دهی و همچنین فرسوده بودن اتوبوس‌ها باعث نارضایتی مردم شده است.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: