bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
شورای‌عالی انتخاباتی اصلاح طلبان قرار است محفلی برای اصلاح طلبان باشد تا بتوانند مهم‌ترین تصمیمات انتخاباتی خود را در این شورا اتخاذ کنند.
 شورای‌عالی انتخاباتی اصلاح طلبان قرار است محفلی برای اصلاح طلبان باشد تا بتوانند مهم‌ترین تصمیمات انتخاباتی خود را در این شورا اتخاذ کنند. در همین راستا یک عضو شورای عالی انتخاباتی اصلاح‌طلبان این شورا را بهترین جا برای تصمیم‌گیری در مورد سیاست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان دانست و تاکید کرد که اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری به‌دنبال همصدایی و رسیدن به کاندیدای واحد هستند.
عبدالکریم حسین‌زاده با بیان این‌که چارچوب و ساختار نظرات فراکسیون از شورای‌عالی اصلاح‌طلبان بیرون می‌آید، گفت: در حال حاضر هم فراکسیون پنج نماینده در شورای عالی انتخاباتی اصلاح‌طلبان دارد و قطعا؛ چه آقای روحانی و چه هر کس دیگری، در فضای کاملا تک کاندیدایی حضور پیدا خواهد کرد و تمام تلاش ما این است که از تشتت و چند دستگی جلوگیری شود و هم‌افزایی به وجود آید.

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز فعالیت خود را آغاز کرده و حتی رابطین استانی خود را معرفی کرده است با این حال شورای عالی انتخابات نیز قرار است در همین مسیر گام بردارد.
حسین‌زاده با تاکید بر این‌که میز تصمیم‌گیری شورای‌عالی اصلاح طلبان بهترین جا برای تصمیم‌گیری درباره رویکرد اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: همین حالا در شورای عالی اصلاح طلبان کمیته‌های مختلفی شکل گرفته‌اند و در حال سیاست‌گذاری و تعریف راهبردها هستند اما واقعا هنوز به گزینه‌ها نرسیده‌ایم. نهایتا چه آقای روحانی چه هر کسی مطرح باشد ما قطعا به دنبال تک کاندیدایی، هم نوایی و هم صدایی پیش خواهیم رفت.

وی در ادامه سخنان خود درباره عملکرد دولت یازدهم نیز تصریح کرد: سنجش دولت‌ها کاملا نسبی است و نمی‌شود به‌صورت مطلق نظر داد که عملکرد دولت آقای روحانی به‌طور مطلق خوب بوده است. دولت در بخشی از حوزه‌ها عملکرد خوبی داشته مثلا در حوزه سیاست خارجی نمی‌توان عملکرد دولت را نادیده گرفت اما در بخشی از زمینه‌ها هم دولت نتوانسته به اهداف خودش برسد که این علل و عوامل مختلفی دارد. من به‌طور نسبی عملکرد دولت آقای روحانی را مطلوب ارزیابی می‌کنم اما نمی‌توان هنوز گفت که از همین حالا به‌صورت پیش فرض گزینه ما مشخص است بلکه در هفته‌های آتی وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

حسین‌زاده با بیان این‌که دولت روحانی در صورت انتخاب مجدد در دوره آینده باید تیم هم صداتر، منسجم‌تر و کارکردی‌تری را تعیین کند، گفت: به هر حال موضوعی مثل برجام در آغاز راه است یا منشور حقوق شهروندی فعلا تازه مطرح شده اما آنچه برای مردم مهم است عملیاتی شدن آن است یا موضوع تورم از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود و دولت باید برنامه اجرائی برای آن داشته باشد. لذا اگر دولت فرصت خدمت برای چهار سال آینده از سوی مردم پیدا کند باید برنامه و تیم منسجم‌تری داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: