bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
نشست‌های متعدد و اما و اگرهای فراوان در اردوگاه اصولگرایان بالاخره باعث شد از گزینه نهایی یکی از احزب اصولگرا رونمایی شود و اسم سید‌مصطفی میرسلیم به‌عنوان کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی مطرح شود.
بامدادجنوب- مریم خوئینی:
نشست‌های متعدد و اما و اگرهای فراوان در اردوگاه اصولگرایان بالاخره باعث شد از گزینه نهایی یکی از احزب اصولگرا رونمایی شود و اسم سید‌مصطفی میرسلیم به‌عنوان کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی مطرح شود. گزینه‌ای که مشخص نیست توان رقابت با رئیس‌جمهور فعلی را داشته باشد. با این حال یکی از اعضای شورای مرکزی این حزب اعلام کرده است که حزب موتلفه اسلامی تا پایان رقابت‌های انتخاباتی حضوری پر رنگ خواهد داشت.
محمود خدری که پیش‌تر همراه و همگام با اعضای حزب موتلفه اسلامی بوشهر بود، در گفت‌وگو با بامداد جنوب درباره گزینه نهایی این حزب سیاسی گفت: اصولگرایان تا رسیدن به گزینه نهایی تا روزهای پایان رقابت انتخاباتی فرصت دارند. آقای میرسلیم نیز گزینه نهایی یکی از احزاب اصولگراست و گزینه نهایی جریان اصولگرا نیست.
وی با بیان این‌که در حال حاضر روی سن و سال آقای میرسلیم ممکن است بحث‌هایی مطرح شود، تاکید کرد: حزب موتلفه قوی‌ترین و موفق‌ترین گزینه خود را به‌عنوان گزینه نهایی معرفی کرده است. 

پراکندگی که در اردوگاه اصولگرایان وجود دارد باعث می‌شود که بحث‌های پیرامون معرفی گزینه‌های نهایی مطرح شود. با این حال سید‌مصطفی میرسلیم روز گذشته در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های این حزب به‌نوعی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد و گفت من با تمام روسای جمهوری از بنی‌صدر گرفته تا آقای حسن روحانی کار کرده‌ام، البته این همکاری‌ها فقط برای خدمت به نظام بوده است و تاکنون از هیچ کاری دریغ نکرده‌ام.
میر‌سلیم که به‌نظر نمی‌رسد بتواند به‌عنوان رقیبی قدرتمند مقابل روحانی ظاهر شود، گفت: موتلفه اسلامی قصد ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری 96 را دارد نه سید‌مصطفی میرسلیم. موتلفه اسلامی به بنده ماموریت داده است تا اهداف و راهبردهای تعیین شده حزب را در صحنه انتخابات ریاست جمهوری محقق کنم. ما به‌لحاظ کارشناسی، اطلاعاتی، سازماندهی و مباشرت در تبلیغ باید نشان دهیم که چگونه یک تشکیلات می‌تواند خداپسندانه و موفقیت‌آمیز عمل کند.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با بیان این‌که رئیس‌جمهوری شخصا مسوول گماردن 350 نفر به‌صورت مستقیم و سه هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم است، افزود: آیا ما در استان‌ها می‌توانیم افرادی را به آسانی پیدا کنیم که مناسب پیشبرد اهداف انقلاب باشند؟ ما ضربه‌ها و صدمات بسیاری از آقازاده بازی‌ها در کشور خورده‌ایم. ما اصلا در حزب فعالیت می‌کنیم که بگوییم متکی به فامیل بازی و آقازاده پروری نیستیم، ما مبتنی بر شایسته‌سالاری هستیم.
وی با تاکید بر این‌که ما امروز در جامعه با موضوعی به نام دوقطبی مواجه هستیم و این مساله به معنای نبود یکپارچگی در کشور است، تصریح کرد: عده‌ای محور ولایت را تعارفی و از روی رودربایستی پذیرفته‌اند و چون نمی‌توانند با رهبری مخالفت کنند، به‌دنبال دوقطبی‌سازی کاذب هستند. موتلفه اسلامی باید به صحنه بیاید و تلاش کند یکپارچگی را حول محور رهبری محقق سازد، برای تحقق این مهم باید فداکاری کرد.

گفتنی است که سخنان گزینه نهایی انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی نشان از جدیت و عزم راسخ این تشکل سیاسی برای حضور در انتخابات سال آینده است اما تاکنون دیگر احزاب و تشکل‌های سیاسی اصولگرا واکنش چندانی به گزینه موتلفه نشان نداده‌اند. باید منتظر واکنش های آنها نیز بود و در این میان آنچه که مشخص، واضح و مبرهن است، این است که اصلاح‌طلبان تاکنون گزینه‌های اصولگرایان را جدی نگرفته‌اند. اتفاقی که ممکن است در روزهای واپسین دردسر‌ساز شود.
میرسلیم گزینه نهایی اصولگرایان نیست
نام:
ایمیل:
* نظر: