bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
شناسنامه‌ای دیگر بسته شد شناسنامه‌ای که گره‌خورده به شناسنامه انقلاب عزیز اسلامی ماست.
وَالَّذِينَ جَاءُوا مِنْ بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْإِيمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلًّا لِلَّذِينَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّكَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ؛ كسانى كه از پس ايشان آمده‌اند، مى‌گويند: اى پروردگار ما، ما و برادران ما را كه پيش از ما ايمان آورده‌اند بيامرز و كينه كسانى را كه ايمان آورده‌اند، در دل ما جاى مده. اى پروردگار ما، تو مشفق و مهربان هستى »
محمد‌صادق بحرانی، قائم‌مقام جمعیت رهپویان ولایت استان بوشهر:
 شناسنامه‌ای دیگر بسته شد شناسنامه‌ای که گره‌خورده به شناسنامه انقلاب عزیز اسلامی ماست.

از جناب حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی، رحمت و غفران الهی نصیبش باد، چند تصویر در ذهن دارم که همیشه دوست داشته و دارم ایشان را با این تصویر به‌خاطر بیاورم. 
اولین تصویر نقل قول است از شهید رجایی که فرموده بود توحید را در زندان و در تحمل شکنجه‌های آقای هاشمی (ره) لمس کردم. فداکاری در راه حق در دوره‌ای که سرنوشتی جز زندان و تبعید و شهادت نداشت و همراهی با امام (ره) در دوره عسرت و رنج، قابل قیاس با عافیت‌نشینان و ساحل آرامش‌گزیدگان نیست!

به‌عنوان عضوی از نسل سوم انقلاب دعای هم‌نسلان نهضت پیامبر (ص) نسبت به پیشینیان دارم و خود و ملت ایران را مدیون مجاهدت‌ها و اخلاص و صبوری نسل اول و دوم انقلاب می‌دانم.
بارها آرزو کردم که ای کاش آن دوره و کوره حوادث را درک می‌کردم اما دریغ که روزگار این فرصت را نداد! و مسیر شناخت و آشنایی ما را تاریخ و شنیده‌ها و نوشته‌ها رقم زد. به‌عنوان کسی که همواره و از دوران نوجوانی و آشنایی با سیاست به‌رغم محیط پیرامون خود منتقد جنابشان بوده، سخت است که اولین پیام تسلیت را در مورد ایشان بنگارد اما تلقی واقعی حقیر احساس دین نسبت به فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ایشان است و همواره تکرار می‌کنیم که یک تار موی هاشمی (ره) را به عافیت‌طلبان و فرصت‌جویان به سفره انقلاب رسیده که حتی یک سیلی برای این نظام و راه امام و شهدا نخورده‌اند، نمی‌دهیم.
دعوت حق جل و اعلا، را روز راحت و آسایش بر ایشان آرزو‌مندم و روز تجلی وحدت و قدرشناسی ملت ایران نسبت به خادمان ایران و اسلام است.

نام:
ایمیل:
* نظر: