bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
جبهه یکتا که نزدیکان احمدی‌نژاد آن را شکل داده‌اند، این روزها با فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، فعالیت خود را آغاز کرده است و به‌دنبال ارائه مصادیق در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.
بامداد جنوب: جبهه یکتا که نزدیکان احمدی‌نژاد آن را شکل داده‌اند، این روزها با فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، فعالیت خود را آغاز کرده است و به‌دنبال ارائه مصادیق در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.
سخنگوی جبهه یکتا در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان این‌که جبهه یکتا بعد از شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فعالیت‌های انتخاباتی خود را هماهنگ با این مجموعه پیش می‌برد، گفت: حمیدرضا حاجی بابایی دبیر جبهه یکتا تاکنون در هیات موسس جبهه مردمی فعال بوده است و دیگر اعضا هم در حال همکاری هستند تا کمیته‌های مختلف شکل گیرد و فعال شود.
این جبهه اقداماتی نیز در راستای انتخابات سال ۹۶ انجام داده و خواهان توجه بیشتر به بدنه اجتماعی است.

سیدمحمد حسینی با تائید این موضوع، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی اینگونه نیست که سران احزاب و گروه‌ها و تشکل‌ها در تهران بنشینند و تصمیم بگیرند و به دیگران ابلاغ شود و آنها هم تبعیت کنند، بلکه با نظر افراد فعال و موثر سیاسی در کل کشور گزینه‌ها مشخص و کاندیدای نهایی معرفی می‌شوند و این روش اگربه درستی اجرا شود قطعا مشارکت و همبستگی بیشتری را موجب می‌شود و با واقع‌بینی همراه خواهد بود.
با این حال به‌نظر می‌رسد که اعضای جبهه یکتا نیز محوریت فعالیت انتخاباتی اصولگرایان را درجبهه مردمی نیروهای انقلاب بدانند. در همین راستا حسنی تاکید کرد که اعضای جبهه یکتا و دیگر تشکل‌ها و افراد حقیقی هم که ممکن است در هیچ حزب و گروهی فعال نباشند با جبهه مردمی نیروهای انقلاب همکاری می‌کنند و با توجه به تجربیات‌ گذشته این روش می‌تواند موثر واقع شود و نتیجه مطلوب به همراه داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره این‌که تکلیف ائتلاف و شورای اصولگرایی چه می‌شود، آیا این شورا منتفی است، اظهار داشت: در حال حاضر محوریت کار با جبهه مردمی است و هیات موسس جبهه مردمی تا تشکیل شورای مرکزی، مدیریت کار را به عهده دارند. با وجود این اعضای جبهه پایداری برای ملحق شدند به جبهه مردمی نیروهای انقلاب همچنان مردد هستند. مساله‌ای که شاید باب طبع یکتایی‌ها نباشد. حسینی درباره این‌که آیا در دیدار هیات موسس با مصباح‌یزدی، جبهه پایداری حمایتی از جمنا داشته است، گفت: قرار است همه نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار دعوت به همکاری شوند تا ائتلافی جامع صورت گیرد و یا یک وفاق حداکثری شکل گیرد، البته هنوز جبهه پایداری رسما حمایت خود را اعلام نکرده است‌ اما گفت‌و‌گو با آنها ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: