bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
بامداد جنوب: مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت روز ارتش برگزار شد و یگان‌های مختلف در این رژه توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.
مقام ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان بوشهر در این مراسم گفت: با وجود این‌که در روزهای آغازین انقلاب اسلامی عده‌ای پرونده انحلال ارتش را به امام خمینی (ره) تقدیم کردند اما امام (ره) با درایت فرمان حفظ و ارتقای ارتش را صادر کردند. در این میان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌هایی که نشان دادند، ثابت کردند که ارتش جمهوری اسلامی مردمی و انقلابی است و برای دفاع از کیان نظام و میهن مماشات ندارد و برای امنیت و پایداری کشور با تمام وجود ایستاده است.
امیر دریادار دوم رضا عباسی با اشاره به عملیات‌های غرورآفرین نیروهای هوایی، زمینی و دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: کسی نمی‌تواند تاریخ غرورآفرین ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس را فراموش کند.

به گفته عباسی امروز ارتش جمهوری اسلامی، عزتمند، مردمی و انقلابی، شجره طیبه‌ای است که در کنار دیگر نیروهای مسلح از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت می‌کند.
وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی ارتش در عملیات‌های مختلف گفت: نیروی دریایی ارتش در اجرای فرمان فرمانده کل قوا (‌مقام معظم رهبری) در راستای توسعه سواحل مکران گام برداشته و درحال ساخت منطقه جدیدی در دهانه اقیانوس هند در این منطقه محروم است.
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در ادامه یادآورشد که این پایگاه نیز با حفظ جایگاه آموزشی خود در حال ساخت منطقه جاسک است.

نام:
ایمیل:
* نظر: