bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
نماینده دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارات سیل بوشهر هنوز پرداخت نشده است از دستگاه های ذیربط خواهان رسیدگی به این موضوع شد.
 کمال الدین شهریاری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آزادی خرمشهر در تذکری گفت: بانک مرکزی، وزارت کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه در اجرای مصوبه شماره 88300 مورخ 20 اردیبهشت 96 موظف به تامین منابع مالی و پرداخت خسارت های ناشی از سیل استان بوشهر هستند.

نماینده دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی با یادآوری وقوع سیل در شهرستان های دشتی و تنگستان در انتهای اسفندماه سال گذشته و ابتدای فروردین سال جاری گفت:این سیل ها خسارت های جانی و مالی زیادی به مردم این دو شهرستان وارد کرد که این خسارت ها شامل سیل بندها، دیوارهای حفاظتی، راه های روستایی و عشایری، جاده ها و پل ها بود.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه خسارت دیدگان چندین ماه در معرض بیکاری و بدهکاری به بانک ها و موسسات مالی قرار دارند؛بنابراین از دستگاه های ذیربط تقاضا داریم هرچه سریع تر نسبت به پرداخت خسارات وارده اقدام نمایند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص پرداخت تتمه قیمت خرید توافقی گوجه فرنگی زمستانی ادامه داد: کشاورزان مظلوم شهرستان های دشتی و تنگستان که حدود 6 ماه قبل تحویل داده اند؛هنوز 40 درصد از ثمن خود را دریافت نکرده اند و اغلب به دلیل معوقه تسهیلات بانکی و برگشت چک هایی که برای خرید کود،سم و بذر به دست افراد مختلف افتاده در آستانه ورود به زندان قرار دارند؛بنابراین از وزارت جهاد کشاورزی تقاضا می شود نسبت به این موضوع رسیدگی کند.
برچسب ها: خسارت ، سیل ، بوشهر ، نماینده ، مردم ، خسارت
نام:
ایمیل:
* نظر: