bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
بخشدار آبپخش از افتتاح مرغداری 36 هزار قطعه‌ای در آبپخش خبر داد.
علی مردانلو ظهر امروز در بازدید از پروژه احداث مرغداری 36 هزار قعطه‌ای گوشتی روستای بصری اظهار داشت: توسعه طرح‌های کشاورزی در آبپخش مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به طرح‌های کشاورزی و استفاده بهینه از این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

بخشدار آبپخش از افتتاح مرغداری 36 هزار قطعه‌ای گوشتی در آبپخش خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح در روستای بصری در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مردانلو تصریح کرد: این طرح در راستای اهداف دولت در حوزه کشاورزی در حال احداث است و بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این طرح از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی با مشارکت بانک کشاورزی آبپخش در حال اجرا است و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مردانلو تصریح کرد: با اجرای این طرح 7 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و همچنین نیاز بخش و حتی بخش‌های همجوار در ارتباط با تامین گوشت سفید نیز مرتفع می‌شود.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر 7.3 میلیارد ریال در حال اجراست که 530 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 200 میلیون تومان نیز آورده سرمایه گذار است.

غلامرضا شادکام مجری این طرح نیز گفت: این طرح در زمینی به مساحت 16 هزار و 500 متر مربع با 4 سوله 12 در 60 متر مربع در حال ساخت است.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: