bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
بر اساس شنیده‌های موثق بامداد جنوب، نمایندگان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر سر معرفی گزینه بومی با هم به اختلاف‌نظر رسیده‌اند. این گزینه!! بومی که تاکنون هوس‌های بسیاری داشته و هر جایی هم که خالی می‌شود بلافاصله آمادگی پُر کردن آن را دارد از طرف دو تن از نمایندگان معرفی شده و همین مساله باعث اعتراض دو نفر دیگر شده است..
بامداد جنوب-ابوعلی زرین‌قلم:
 چند روز پیش در همین ستون در ضمن یک گزارش کوتاه از نمایندگان استان تشکر کردیم که در حال تلاش هستند که به دولت فردی مقتدر و مطمئن را معرفی کنند. پس از این گزارش تشکر، نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی سه جلسه چند ساعته که تا یک نیمه‌شب هم طول کشیده برگزار کرده و ده‌ها نفر را هم به مصاحبه فراخوانده‌اند، اما هنوز خروجی نگرفته‌اند.

 بر اساس شنیده‌های موثق بامداد جنوب، نمایندگان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر سر معرفی گزینه بومی با هم به اختلاف‌نظر رسیده‌اند. این گزینه!! بومی که تاکنون هوس‌های بسیاری داشته و هر جایی هم که خالی می‌شود بلافاصله آمادگی پُر کردن آن را دارد از طرف دو تن از نمایندگان معرفی شده و همین مساله باعث اعتراض دو نفر دیگر شده است. این در حالی است که وزارت کشور دولت تاکید کرده‌اند در هیچ استانی از استاندار بومی استفاده نخواهند کرد و مشخص نیست که اصرارهای این نمایندگان بر معرفی گزینه بومی چیست!! 

در حالی که در نشست روز چهارشنبه هیات دولت استاندار بوشهر باید معرفی شود، برخی از منابع به بامداد جنوب گفته‌اند که نمایندگان در حال بازی کردن با زمان هستند این مساله باعث شده تا در دولت هم ناراحتی‌هایی به وجود بیاید. جالب‌تر آنکه اصرار دولت بر معرفی نهایت چهار و حداقل سه نفر به‌عنوان گزینه نمایندگان محترم است اما یکی از آنها می‌گوید که ما باید همه کسانی را که آمده‌اند، معرفی‌ کنیم!! این مساله باعث شده تا در دولت کسی دیگر نمایندگان بوشهر و نظرات آنها را جدی نگیرد و همین مساله عواقب وخیمی را برای بوشهری‌ها به همراه خواهد داشت. در سال 1392 هم اصرار نمایندگان بر گزینه‌های غیرهمسو با دولت و سوءاستفاده برخی دیگر باعث شد تا دولت گزینه خود را که روح نمایندگان هم از آن خبر نداشت راهی بوشهر کند و شد آنچه که ملاحظه کردیم.

 در طول روزهای گذشته هم چندین نفر که عرصه شطرنج سیاست بوشهر را خالی یافته‌اند، هوس استانداری به سرشان زده است و بعید هم نیست که با استفاده از رابطه‌هایی که در سطوح مختلف دولت دارند، راهی بوشهر شوند، کسانی که حتی یک بار به استان ما سفر نکرده و حضورشان تبعات بسیاری به همراه خواهد داشت. از این‌رو به نمایندگان استان توصیه می‌کنیم در جلسه امروز نهایت چهار گزینه غیربومی مدنظر خود را به دولت معرفی کنند و دعوا بر سر گزینه‌های بومی را به وقت دیگری واگذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: