bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
شهردار بوشهر از پیش‌بینی اعتبار یک‌میلیارد تومانی برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنفی بوشهر خبر داد.
غلامعلی میگلی‌نژاد امروز در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار کرد: زمینی که برای ایجاد شهرک صنفی بوشهر پیش‌بینی‌شده 25 هکتار است که با توجه به اجرای طرح‎های توسعه‌ای در آینده، اراضی پیرامون این قطعه باید فریز شود.

وی با اشاره به طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر اظهار کرد: در این زمینه نسبت به استان‌های دیگر عقب هستیم اما هنوز دیر نشده است و باید هرچه سریع‎تر دست بکار شویم.

شهردار بوشهر در ارتباط با ظرفیت شهرک صنفی بوشهر گفت: اگر 30 درصد از این قطعه 25 هکتاری برای ایجاد فضاهای عمومی در نظر گرفته شود 360 قطعه 500 متری در اختیار خواهیم داشت که امکان استقرار 360 واحد صنفی را به ما می‌دهد.

میگلی‎نژاد با اشاره به‌پیش بینی یک میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‎های ابتدایی در شهرک صنفی بوشهر افزود: این مبلغ برای زیرساخت‎های اولیه نظیر گذر بندی و پلاک بندی قطعات هزینه می‎شود که امیدواریم این کار ظرف دو ماه انجام شود.

وی ادامه داد: به‌محض ایجاد زیرساخت‎های کار انتقال واحدهای صنفی آلاینده به این شهرک آغاز ‎شود انتظار می‎رود با تسریع در این امر، عقب‎ماندگی‎ها را در این زمینه جبران کنیم.

شهردار بوشهر گفت: اگر مجمع صنفی، شورای فنی و راه و شهرسازی تا 25 مردادماه گزارش اقدامات انجام‌شده در این زمینه را ارائه کنند، تکلیف برای ادامه کار و همکاری‎ها روشن می‎شود.

میگلی‎نژاد بیان کرد: این آمادگی را داریم که برای تدوین طرح جامع شهرک صنفی بوشهر همکاری کنیم.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: