bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
تانک تی90، یکی از تانک‌های مشهور و گرانقیمت ساخت روسیه است که در طول چند روز گذشته از طریق یک پل هوایی راهی لاذقیه شده است، گفته می‌شود که در این فرودگاه تاکنون هفت دستگاه از این نوع تانک حضور دارد.
بامداد24: تنها چند روز پس از آنکه منابع اسرائیلی و غربی از احتمال حضور نظامی روسیه در سوریه خبر دادند، این منابع تاکید می‌کنند که روس‌ها اقدام به ارسال تجهیزات بسیاری به یکی از فرودگاه‌های سوریه در شمال این کشور کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، روسیه علاوه بر ارسال جنگنده‌های پیشرفته سوخو27 و سوخو 34، اقدام به گسیل یکی از پیشرفته‌ترین تانک‌های خود به سوریه کرده است.

تانک تی90، یکی از تانک‌های مشهور و گرانقیمت ساخت روسیه است که در طول چند روز گذشته از طریق یک پل هوایی راهی لاذقیه شده است، گفته می‌شود که در این فرودگاه تاکنون هفت دستگاه از این نوع تانک حضور دارد. از این تانک به عنوان تانک اصلی میدان نبرد یاد می‌شود و البته تاکنون در هیچ نبردی حضور نداشته است.

در همین حال گفته می‌شود که 200 تفنگدار دریایی روسیه در این پایگاه حضور دارند و یک واحد توپخانه نیز برای محافظت از آنها ارسال شده است.

در زیر تصاویری از این تانک روسی را مشاهده می‌کنید و که تنها در خدمت چند ارتش دنیا مانند هند، الچزایر، ترکمنستان، آذربایجان و اوگاندا است. این تانک از روی نسخه تانک‌های تی72 ساخته شده است و از زره قدرتمندی برخوردار می‌باشد.

تانک تی90




برچسب ها: روسیه ، سوریه ، تانک تی90
نام:
ایمیل:
* نظر: