bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
باز هم غارت در شهرداری عسلویه؛
مساله مبارزه با فساد چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت. در حال حاضر فساد، اختلاس، ارتشاء، دست درازی به بیت‌المال، سوء استفاده از جایگاه و قدرتی که متعلق به همه مردم است،‌ باعث شده تا ایران به‌عنوان یکی از کشورهای قدرتمند منطقه دچار فرسایش درونی شود و متاسفانه همه فقط شعار مبارزه با فساد را سر می‌دهند.
بامداد جنوب: 
مساله مبارزه با فساد چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت. در حال حاضر فساد، اختلاس، ارتشاء، دست درازی به بیت‌المال، سوء استفاده از جایگاه و قدرتی که متعلق به همه مردم است،‌ باعث شده تا ایران به‌عنوان یکی از کشورهای قدرتمند منطقه دچار فرسایش درونی شود و متاسفانه همه فقط شعار مبارزه با فساد را سر می‌دهند. بامداد جنوب در تلاش است تا نام این ستون را به ستون «مبارزه با فساد» اختصاص دهد و از خوانندگان عزیز درخواست کند اگر در این حوزه کمکی می‌توانند کنند، ما را یاری برسانند تا با همکاری هم، در اندازه خودمان بتوانیم با فساد مبارزه کنیم. 

متاسفانه یکی از این مملکت پرنده‌های گرانقیمت را به‌عنوان غنیمت به اعراب حاشیه خلیج‌فارس می‌فروشد، یکی هم به‌عنوان مدیری در این استان در بوشهر پول جمع می‌کند تا پروژه‌اش را در شهر ازمیر ترکیه به پایان برساند، آن یکی چون رئیس شورا است و کارگاه و فروشگاه مصالح ساختمانی دارد، همه پیمانکاران باید از فروشگاه او خرید کنند، وگرنه پروژه‌ای به دستشان نمی‌رسد، چون سیر نمی‌شود، 68 هزار متر مربع را با کاربری تجاری تراکم می‌گیرد بدون آنکه یک ریال به شهرداری پرداخت کند، در فلان کارخانه در حالی‌که فقط 200 نفر حقوق‌بگیر رسمی هستند، نزدیک به یکصد نفر دیگر نیز حقوق می‌گیرند.... و اگر بنویسم، مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد.

 با این حال، در ادامه طرح مساله فساد و لفت و لیس در شهرداری عسلویه باید دوباره سری به سخنان امام جمعه شهر جم بزنیم که بدون شک اسناد را ملاحظه کرده است، او با دیدن این همه فساد، تعجبش گرفته بود که چرا سازمان‌های نظارتی در این مورد ورود نکرده است. بامداد جنوب روز گذشته گزارشی در مورد اختلاس در خرید تجهیزات آتش‌نشانی منتشر کرد که آن را به این شکل تصحیح می‌کند: «کالای آتش‌نشانی خریداری شده از شرکتی در شیراز بوده که کاملا مرتبط بوده است، اما ماشین‌آلات آتش‌نشانی که جهت تعمیرات به این فروشگاه فرستاده‌اند، هیچ ربطی به این فروشگاه ندارد، چرا که تخصص این فروشگاه بر اساس سربرگ آن، فقط فروش است و نه تعمیر و نگهداری، حالا چرا ماشین‌های شهرداری به این فروشگاه فرستاده شده و مبالغ پرداختی در این مورد بماند برای بعد. با این حال در توضیح بخشی دیگری از فساد لجام‌گسیخته در شهرداری عسلویه باید به واگذاری یک هتل 17 طبقه در 59هزار متر مربع اشاره کرده که سه طبقه آن تجاری بوده است و مانند آن 68هزار متر واگذاری پیشین، حتی یک ریال هم عوارض به شهرداری پرداخت نشده است. این هم بخش دیگری از اموال به غارت رفته شهرداری و مردم عسلویه. 

برچسب ها: عسلویه ، شهرداری ، غارت ، فساد ، پروژه ، هتل
نام:
ایمیل:
* نظر: