bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد شهرستان جم از اجرای 350 طرح فلاح در شهرستان جم خبر داد.
 مسلم انیژپور ظهر امروز در نشست با مددجویان شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد در سال‌های اخیر در راستای حمایت از محرومان و مستمندان اهتمام جدی داشته و روز به روز حجم و کیفیت خدمات رشد داشته است.

وی افزود: دیدار چهره به چهره با مددجویان و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و شغلی افراد تحت پوشش مورد توجه و تاکید این مجموعه قرار دارد و به‌حمدالله به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از اجرای 350 طرح فلاح در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای سطح علمی خانواده‌ها در زمینه‌های اعتقادی، بهداشت روانی، بهداشت فردی و اجتماعی طرح فلاح در این شهرستان اجرا شده است.

انیژپور اظهار داشت: طرح فلاح در ایام ویژه و مناسبت‌های مذهبی توسط این نهاد به منظور بهره‌مندی مددجویان اجراء می‌شود.

وی بیان داشت: این طرح در واقع با هدف تعمیق باورها و توسعه رفتارهای دینی اجرایی و عملیاتی شده و مددجویان نیز تاکنون استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.

رئیس کمیته امداد جم خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی شامل دختران در شرف ازدواج، دوشیزگان غیرمحصل، زنان سرپرست خانوار و همسران جوان بوده که شیوه آموزش به صورت گروهی و چهره به چهره زیر نظر کارشناسان حوزه و دانشگاه انجام می‌گیرد.

انیژپور یادآور شد: در این دوره در شهرستان جم تعداد 350 خانوار از مددجویان تحت پوشش شرکت کرده که از خدمات طرح فلاح آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: