bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
اداره آموزش و پرورش آبپخش را در ساختمان فرسوده افتتاح نمی‌کنم.
فرماندار دشتستان گفت: اداره آموزش و پرورش آبپخش را در ساختمان فرسوده افتتاح نمی‌کنم.

ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: توجه به مسایل و مشکلات فرهنگیان و معلمان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه و بیان گوشه‌هایی از خدمات دولت تدبیر و امید و تقارن این جلسه با سالروز حماسه حضور مردم در 24 خرداد ماه در انتخابات ریاست جمهوری است و انتخاب دکتر روحانی افزود: رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت کرده‌اند.

زارع با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش آبپخش نیز خاطر نشان کرد: از ساختمان در نظر گرفته شده برای اداره آموزش و پرورش آبپخش دیدن کردم، این یک ساختمان ویرانه و در شان مردم آبپخش نیست.

وی بیان کرد: مردم وقتی برای افتتاح آموزش و پرورش خود حاضر می‌شوند، باید دلشاد باشند نه ناراحت از این وضعیت، ساختمان اداره حداقل باید 10 اتاق داشته باشد.

فرماندار دشتستان گفت: افراد خیری هستند که زمین را اهداء می‌کنند و ما نیز اعتبار لازم را برای احداث آن تخصیص می‌دهیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: 17 مدرسه هیات امنایی را مصوب کرده‌ایم که یک مدرسه هم در آبپخش قرار دارد و بخشی از تجهیزات هم در انبار نگهداری می‌شود که بین مدارس توزیع می‌شوند.

سید حسن لواسانی‌فرد افزود: بحث اصلی امروز ما در حول ارتقاء آموزش و پرورش آبپخش است که امیدواریم ساختمان مورد نیاز این اداره تامین شود.

محمدرضا بوستانی مدیر امور پرورشی آموزش و پرورش دشتستان نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های طرح تابستانی آموزش و پرورش و طرح هجرت بسیج سازندگی گفت: آبپخش هم در برنامه طرح فراغت قرار دارد.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: