bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
فرماندار دشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور ضرورت دارد ادارات در مصرف آب و برق صرفه جویی و نسبت به کاهش مصرف خود اقدام کنند.
عبدالله نادری در کمیته مصرف شهرستان دشتی افزود: با توجه به خشکسالی‌های متعدد و بارش کم بارش کشور با کمبود آب و برق مواجه است که در این شرایط وظیفه همه صرفه جویی و درست مصرف کردن است. ادارات باید این کار را از خود شروع و در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و ادارات پر مصرفی که در مصرف خود صرفه جویی نکنند آب و برق آنها قطع خواهد شد.

نادری با تاکید بر اینکه ادارات باید برای مردم الگو باشند، گفت: برخی ادارات شهرستان در مصرف برق به خوبی صرفه جویی کردند که آنها تقدیر و تشکر می شود. ادارات اوقاف و تبلیغات شهرستان نسبت به اطلاع رسانی به بانیان مساجد در خصوص مصرف درست آب و برق اقدام کنند.

وی همچنین از دستگاه‌های متولی خواست درخصوص مصرف درست آب و برق از طریق فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی کنند. در سطح بخش‌ها نیز بخشداران ورود و با روحانوین و افراد تاثیرگذار صحبت کنند. در شرایط کنونی که دشمن قصد نا امنی و ایجاد ناامیدی در بین مردم دارد همه باید به کشور کمک کنند.
برچسب ها: مشکلات ، آب ، برق ، مصرف
نام:
ایمیل:
* نظر: