bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرها و روستاهای استان بوشهر تخصیص یافته است.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرها و روستاهای استان بوشهر تخصیص یافته است.

 سید محمدحسن باستی ظهر امروز در نشست با مدیران دو باشگاه ایرانجوان خورموج و کارگر بنه‌گز اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال است و استعدادهای بسیار خوبی در نقاط مختلف استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر با تاکید استاندار بوشهر برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام شده که امیدواریم امسال با راهکارهای مناسب گام‌های اساسی برای رفع مشکلات تیم‌های فوتبال استان برداشته شود.

باستی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر گفت: بیش از 400 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرها و روستاهای استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: باید با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، زمینه را برای بروز و ظهور جوانان مستعد استان بوشهر فراهم کنیم تا شاهد دستیابی ورزشکاران استان به عناوین مناسب در عرصه‌های ورزشی مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بیان کرد: باشگاه کارگر بنه‌گز تنها تیم روستایی در سطح کشور است که در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای ایران فعالیت دارد و باید زمینه پیشبرد این تیم به دسته‌ها بالاتر را با راهکار مناسب فراهم شود.

باستی اظهار کرد: ما به دنبال حفظ و حمایت تیم‌ها ریشه دار نظیر ایرانجوان خورموج، ایرانجوان بوشهر، پرسپولیس گناوه و شاهین بوشهر در لیگ‌های مختلف سطح کشور هستیم و برای حمایت آنان از ظرفیت‌های استان به ویژه وزارت نفت، بنادر و دریانوردی و نیروگاه اتمی بهره برده می‌شود.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: