bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
جایگاه کنونی ورزش فوتبال این شهرستان با گذشته درخشان و پیشینه کهن آن فاصله دارد و برای بازگشت با جایگاه واقعی خود به تلاش همگانی و حمایت مسوولان نیاز دارد.
 فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: جایگاه کنونی ورزش فوتبال این شهرستان با گذشته درخشان و پیشینه کهن آن فاصله دارد و برای بازگشت با جایگاه واقعی خود به تلاش همگانی و حمایت مسوولان نیاز دارد.

 ارسلان زارع روز چهارشنبه درآیین افتتاح مدرسه آکادمی فوتبال دشتستان افزود: مشکلات اصلی برای رسیدن به اهداف ورزش در دشتستان نبود زیرساخت ها است که باید این مهم درهمه ورزش ها بویژه رشته فوتبال به دلیل علاقمندی بیشتر مردم در این شهرستان فراهم شود.

وی با تقدیر از عملکرد مدیریت اداره ورزش و جوانان دشتستان اضافه کرد: دانش ورزش باید همراه با مدیریت و تکنولوژی و علم روز باشد که یکی ازاتفاقات بسیار ارزشمند علمی در این ورزش فعالیت مدارس آکادمی فوتبال در این شهرستان است.

رییس هیات مدیره و موسس باشگاه آکادمی مدرسه فوتبال پارس دشتستان گفت: دراین مدرسه آکادمی و کلاسیک فوتبال 500 نفر از نوجوانان زیر 15 سال زیر نظر 20 مربی مجرب و با تجربه در حال آموزش و فعالیت این مدارس است.

مزدک گودرزی افزود: برنامه ریزی و تربیت نوجوانان شهرستان برای حضور در رده های برتر فوتبال در سطح کشور و شناسایی استعدادهای نوجوانان شهرستان در این رشته ورزشی از مهمترین اهداف این مدرسه است.

وی آموزش های لازم کلاسیک و حرفه ای به شرکت کنندگان و بورسیه منتخبان این ورزش برای شرکت در مسابقات را از برنامه های این مدرسه عنوان کرد.

گودرزی گفت: مسوولان در زمینه فراهم کردن امکانات، زمین و تسهیلات لازم با کاربری ورزشی برای توسعه ورزش فوتبال شهرستان دشتستان این مدرسه را حمایت کنند.

درپایان مراسم گروه های ورزشی فوتبال نوجوانان در گروه های مختلفی سنی رژه ورزشی خود را به نمایش گذاشتند. 
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: