bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نخستین آکادمی تخصصی فوتبال دشتستان افتتاح شد.
در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نخستین آکادمی تخصصی فوتبال دشتستان افتتاح شد.


پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان و اهالی فوتبال این شهرستان، نخستین آکادمی تخصصی فوتبال در دشتستان راه‌اندازی و افتتاح شد.

فرماندار دشتستان در این مراسم اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ارسلان زارع افزود: امسال با همت استاندار، در تمام شهرستان‌های استان و در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت، زمین چمن مصنوعی فوتبال راه‌اندازی می‌شود که نشانه توجه جدی مسئولان استان به امر ورزش است.

وی یادآور شد: دشتستان در رشته فوتبال دارای پیشینه درخشانی است ولی در چند سال اخیر با کمبود مالی باشگاه‌ها، شاهد رکود فوتبال شهرستان هستیم که باید با برنامه‌ریزی اساسی و توجه به فوتبال پایه در راستای شکوفاسازی استعدادهای جوانان و ورزشکاران اهتمام ورزیم.

فرماندار دشتستان با تقدیر از راه‌اندازی نخستین مدرسه آکادمی فوتبال دشتستان گفت: مشکلات اصلی برای رسیدن به اهداف ورزش در دشتستان نبود زیرساخت‌ها است که باید این مهم در همه ورزش‌ها به‌ویژه رشته فوتبال به دلیل علاقمندی بیشتر مردم در این شهرستان فراهم شود.
موسس باشگاه آکادمی مدرسه فوتبال دشتستان نیز بیان کرد: راه‌اندازی آکادمی تخصصی فوتبال از نیازهای مردم این شهرستان است.

مزدک گودرزی افزود: مدرسه آکادمی و کلاسیک فوتبال دشتستان، تعداد 500 نفر از نوجوانان زیر 15 سال را تحت پوشش قرار داده که زیر نظر 20 مربی مجرب و با تجربه در حال آموزش و فعالیت این مدارس است.

وی یادآور شد: آموزش‌های لازم کلاسیک و حرفه‌ای به شرکت کنندگان و بورسیه منتخبان این ورزش برای شرکت در مسابقات از برنامه‌های این آکادمی است.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: