bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
همزمان با دهه فجر؛
بامداد جنوب: عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال در شهرستان تنگستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استاندارری بوشهر، استاندار بوشهر صبح همزمان با دومین روز دهه فجر امسال در آیین آغاز عملیات اجرایی مزرعه پرورش ماهی در قفس دربندر عامری شهرستان تنگستان گفت: این طرح که در هشت مایلی بندر رستمی قرار دارد با ظرفیت اسمی دو هزار تن و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم می‌کند.

 

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اقدامات دولت در 44 سال گذشته تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این 44 سال پس از پیروزی انقلاب دائما در حال جنگ نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بوده اما همچنان اتفاقات بزرگی را رقم زده است.

 

وی با تاکید بر موفقیت‌های حاصله نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به حکومت شاهنشاهی خاطرنشان کرد: این تفاوت یک حکومت منحوس و وابسته به امریکا و اسراییل با حکومت مردم پایه است.

 

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه اکنون اول کار نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: از این به بعد اتفاقات بزرگ‌تری رقم خواهد خورد و اکنون نیز طلیعه پیروزی با اقدامات انجام شده آشکار است.

 

وی با تاکید بر اینکه مبنای دولت آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر و کشور توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، افزود: ما تنها برای خانواده شهدا و ایثارگران که خالصانه پای کشور ایستادند و اکنون برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که سربازان جنگ اقتصادی هستند، فرش قرمز پهن می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: