bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
بامداد جنوب: طی ابلاغیه سازمان توسعه تجارت به گمرگ ایران از اول اسفندماه سال جاری ورود آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن به عنوان کالای همراه مسافر و یا پستی ممنوع است.

بامداد جنوب: طی ابلاغیه سازمان توسعه تجارت به گمرگ ایران از اول اسفندماه سال جاری ورود آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن به عنوان کالای همراه مسافر و یا پستی ممنوع است. ابلاغیه ۱۹ بهمن ماه سال جاری از سوی سازمان توسعه تجارت در رابطه با ممنوعیت ورود مدل هایی از گوشی‌های ایفون، با صدور بخشنامه‌ای از سوی گمرک ایران همراه شده است.

طبق بخشنامه ۲۴ بهمن ماه گمرک ایران ، مقرر شده است که گوشی تلفن همراه با نشان تجاری APPLE که شامل مدل ۱۴ و کلیه مدل‌های بعد از آن می‌شود، از لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور خارج شود.

بر این اساس تاکید شده که گمرکات اجرایی از ثبت اطلاعات گوشی‌های وارد شده، در سامانه مسافری و پستی از اول اسفندماه خودداری کنند. همچنین باید مراتب در مبادی ورودی و خروجی مسافری به کشوری از طریق نصب بنر و سایر وسایل ارتباط جمعی اطلاع شود. این ممنوعیت در حالی ابلاغ شده است که ماه‌هاست رجیستری آیفون‌های ۱۴ ورودی تجاری نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و تعیین تکلیف نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: