bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
بامداد جنوب: وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با آیت الله عظمی سبحانی، گفت: در حالی که تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۰ میزان ۶۰ هزار میلیاد تومان بود، امسال این مبلغ به ۱۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده و حتی دولت قبول کرد به جای نرخ کارمزد ۴ درصد بانک ها صرفا کارمزد خدمات را اخذ کنند و به نام کارمزد نرخ ثابت ۴ درصد اخذ نشود.

 به نقل از شادا، دکتر «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفری نیم روزه به استان قم و همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی «جعفر سبحانی» از مراجع عظام تقلید، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله العظمی سبحانی در این دیدار با ذکر برخی نکات خطاب به دولتمردان تاکید کرد: نخست اینکه مسئولان کاری کنند که قیمت‌ها ثبات پیدا کند، ثبات قیمتها سبب می‌شود که مردم نسبت به دولت دلگرم شوند و می‌فهمند که دولت بر امور مسلط است.

این مرجع عالیقدر تشیع تاکید کرد: در نصب مدیران تعهد را در نظر بگیرید، توقع از وزیر اقتصاد این است که مدیرانی را نصب کنند که حافظ و نگهبان مردم و دارایی شان باشند. در نصب مدیران دقت کنید، مدیرانی که امین باشند و خیانت نکنند.

وی افزود: این دولت به نام اسلام و دین آمده است، باید کاری کنید که مشکلات حل شود؛ البته آیت الله رئیسی و دولتمردان الحمدالله شب و روز کار می کنند.


دکتر «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در این دیدار با اشاره به نیروسازی وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه اقتصاد اسلامی یادآور شد: تلاش شد تا این نیروها در این حوزه سیاست گذاری، تولیدات علمی داشته باشند و بر همین مبنا دوره مدرسه تابستانه سیاست گذاری اقتصاد برگزار و آخرین وضعیت حوزه اقتصاد را عرضه کردیم و از پژوهش های نخبگان حوزه در این خصوص استفاده کردیم تا بتوانیم تولید محتوای اقتصاد اسلامی داشته باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: