bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی سریع به جرائم انتخاباتی، ستادهای ویژه ای در این ارتباط درهمه شهرستانهای این استان تشکیل شده است.

تابناک بوشهر: علی جمادی در دومین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر افزود: هدف از تشکیل این ستاد ویژه پایش و رصد امور انتخابات و نظارت بر اجرای قانون در مدت زمان قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری است.

وی اضافه کرد: برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به تخلفات و جرائم انتخاباتی درتمامی حوزه های قضایی، دادگاه ها و دادسراها شعبه های ویژه تعیین شده است و از هم اکنون این شعبه ها آمادگی رسیدگی به تخلفات حوزه انتخابات را دارند.

جمادی ادامه داد: برای پیشگیری از بروز تخلف های انتخاباتی در دستگاه ها و سازمان های دولتی وعمومی، اهتمام و نظارت لازم و جدی مدیران برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از امکانات و اموال دستگاه مربوط از سوی کاندیداها یا مرتبطان آنان و جلوگیری از فعالیت کارکنان در امر تبلیغات در ساعت های اداری اقداماتی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش مهم و اساسی رسانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با برگزاری نشست های مشترک با مسئولان نشریه ها، مطبوعات و سایت های خبری محلی نسبت به توجیه وآموزش قوانین انتخاباتی به آنها اقدام کند و آنها را نسبت به مواردی که باید در حوزه مسائل انتخابات رعایت کنند، آگاه سازد. 
برچسب ها: جرائم ، اتنخاباتی
نام:
ایمیل:
* نظر: