bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
اگر از مطالعه فاصله بگیریم از پیشرفت عقب می مانیم.
بامداد24: فرماندار شهرستان بوشهر: جامعه ای که مطالعه نداشته باشد با مشکل روبرو می شود.

به گزارش بامداد24 به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر حسن ابراهیمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن اشاره به مظلومیت حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: ملت ما با این تمدن و فرهنگ غنی و اشارات بسیاری که در دین ما به آموختن و خواندن شده است روز به روز بیشتر از کتابخوانی و مطالعه فاصله می گیرند.

فرماندار شهرستان بوشهر ادامه داد: بیشتر مشکلات جامعه، کج خلقی ها ، بد اخلاقی ها و نداشتن صبر و تحمل به عدم مطالعه برمی گردد، جامعه ای که مطالعه نداشته باشد در حوزه های مختلف با مشکل روبرو می شود.

حسن ابراهیمی همچنین اضافه کرد: امروزه خریدن کتاب تنها در حد یک کار تزئینی شده است ، در نمایشگاه ها حاضر می شویم و کتاب می خریم که قفسه کتابخانه هایمان را تزئین کنیم.

فرماندار مرکز استان تاکید کرد: فضای دانشگاه نیز به همینگونه در مسیر نامطلوبی قرار گرفته و کتاب جای خود را به جزوات چند برگی داده است، بدون شک اگر از کتاب و کتابخوانی فاصله بگیریم از قافله پیشرفت عقب می مانیم.

حسن ابراهیمی در پایان افزود: ما به دنبال کارهای مقطعی و سطحی نیستیم، باید مشکلات را از پایه رفع کنیم ، کاری که انجام می دهیم هرچند کوچک اما با تداوم و تاثیر گذار باشد، در حوزه کتابخوانی نیز باید با همین نگاه حرکت کرد تا مردم را به خواندن کتاب و مطالعه روزانه ترغیب کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: