bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
پس از نابودی ستادهای روحانی در استان؛
اما اوضاع در استان ما آنقدر قمر در عقرب است که بسیاری از همین الآن خود را نماینده مجلس می‌دانند و برای حضور در صحن سبز بهارستان بی‌تابی می‌کنند.
کمتر از یکصد روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مانده است و اهمیت این دو انتخابات که در یک روز برگزار می‌شود، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. هر چند در بسیاری از استان‌ها گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تکلیف خودشان را مشخص کرده‌اند، اما اوضاع در استان ما آنقدر قمر در عقرب است که بسیاری از همین الآن خود را نماینده مجلس می‌دانند و برای حضور در صحن سبز بهارستان بی‌تابی می‌کنند. 

در این میان همه قرائن حاکی از آن است که به دلیل خمودگی و عدم تحرک در استان، فضای سیاسی نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته و کسانی که قصد عرض‌اندام در این حوزه را دارند، به همان مراسم ختم یا گعده‌های خانگی خود بسنده می‌کنند. 
از سوی دیگر از هم‌پاشیدگی ستاد انتخابات روحانی در استان که پیش از این در گزارش‌های متعددی به آن اشاره کرده‌ایم و دیگر نیازی به‌گفتن نیست که به‌ چه دلیل صورت گرفت، بر انتخابات آینده هم تاثیر خواهد گذاشت. در این میان برخی از سایت‌های شناخته شده هم علاوه بر مضحکه کردن دولت به بهانه ناکارآمدی در حوزه‌های مختلف در استان، رئیس ستاد روحانی را هدف قرار گرفته‌اند. 

ابتدا خبری مبنی بر این‌که حکم محمدباقر سعادت به‌عنوان دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی صادر شد بر روی خروجی و فضای مجازی منتشر شد پس از چندی خبر دیگری مبنی بر صدور حکم یدالله قائدی دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی منتشر شد که با واکنش ستادهای انتخاباتی حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در استان مواجه شد و آنها طی یک بیانیه ناراحتی خود را از سوء استفاده از شعار دولت تدبیر و امید در جهت تخریب رئیس ستاد انتخاباتی روحانی از سوی برخی اشخاص اعلام کردند.
برای روشن شدن ماجرا به سراغ رئیس ستاد انتخاباتی روحانی رفتیم تا بدانیم ماجرا از چه قرار است.

محمدباقر سعادت در گفت‌وگو با بامدادجنوب با بیان این‌که یک سری بد اخلاقی‌ها رواج پیدا کرده است که باید به گونه‌ای جمع جور شود، گفت: من از همه دوستان استدعا دارم که از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و اخلاق‌مداری را پیشه کارشان قرار دهند.
او ادامه داد: داستان از این قرار بود که چند وقت پیش آقایی از عسلویه با من تماس گرفت و با بیان این‌که در پارس جنوبی فعالیت می‌کند، گفت جبهه‌ای تشکیل شده به نام جبهه تدبیر و توسعه و از من درخواست کرد در این مسیر ایشان را همراهی کنم. من نیز همانطور که انتظار می‌رود از ایشان خواستم اساسنامه حزب را به من نشان بدهد تا مطالعه کنم او نیز قول داد که اساسنامه به زودی ارسال می‌شود.

سعادت تصریح کرد: از ایشان خواستم حداقل نشستی با مسوولان حزب یا تشکل داشته باشیم وعده داد این نشست و دیدار نیز به زودی انجام می‌شود با این حال هنوز به نتیجه‌گیری کلی نرسیده بودیم که به من اعلام کردند حکم شما را زده‌ایم بدون این‌که شخصا در جریان امور قرار گرفته باشم و یا حتی مسوولان مربوطه را ملاقات کرده باشم.
پس از آن در محلی که ستاد استقبال از رئیس جمهور شکل گرفت، به هر ترتیبی با این دوستان مزبور ملاقات کردم دیداری که خود حکایتی داشت به هر حال متوجه شدم برنامه‌های ایشان با من و مرام من هماهنگی ندارد و عذرخواهی کردم و این داستان برای من تمام شد.

سعادت ادامه داد: پس از آن در برخی سایت‌ها دیدم که با بی‌اخلاقی تمام برخورد کردند و با اعلام این‌که من عزل شده‌ام حکم دوست دیگری را منتشر کردند. رئیس ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور با بیان اینکه امیدوارم این بی‌اخلاقی‌ها تمام شود، گفت: در همین رابطه با اقای یدالله قائدی صحبت کرده و اعلام کردم که من خود از دوستان عذرخواهی کرده و کنار رفتم کسی من را عزل نکرده است. جالب است که ایشان نیز اعلام کرد در جریان برنامه‌های این دوستان نبودم حتی در جریان صدور حکم نیز نبودم چرا که خود نیز نامه‌ای را که در این رابطه به استانداری زدند روی خروجی سایت‌ها مشاهده کردم و اصلا نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است!!.
سعادت با شرح دادن این ماجرا بار دیگر تاکید کرد: با شرایطی که امروز با آن روبه‌رو هستیم باید برای رسیدن به وحدت و زدودن کدورت‌ها گام برداریم نه این‌که خود باعث شویم که اختلافات به وجود بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روزنامه و سایت‌های استانی را بررسی کنید متوجه می‌شوید تاکنون به تخریب کسی اقدام نکرده‌ام و لزومی هم  نمی‌بینم که برای مطرح کردن خودم دست به چنین اقدامی بزنم دیگران نیز باید بدانند که با بی‌اخلاقی نخواهند توانست نظر مردم را نسبت به خود معطوف کنند.
هر چند سعادت توضیح نداد این دوستان چه کسانی هستند، اما بدون با توجه به شواهد موجود می‌توان تشخیص داد چه فرد یا افرادی دست به چنین اقدامات خرابکارانه‌ای می‌زنند، برای این منظور تنها کافی است که نگاهی به رسانه‌هایی که خبر را منتشر کرده‌اند داشته باشید تا به ماجرا پی ببرید. باید دید با نزذیک شدن به انتخابات شاهد چه رویکردها و عکس‌العمل‌ها از سوی پایگاه‌های خبری و جریان‌های سیاسی خواهیم بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
احسنت خانم ییمی اول این ها باید شناسنامه خودشان را مشخص کنند که از چه تفکری هستند بعد ادعای عزل و نصب افراد کنند
بوشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
درود برآقاي سعادت مرد با اصالت و ريشه دار، اي كاش تمام مسئولين نگاه شما را داشتند، براي اين شخصيت بزرگوار آرزوي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي را از خداوند متعال خواستارم
نام:
ایمیل:
* نظر: