bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

 مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب، انتخابات بهترین جلوه تحقق این موضوع است.
انتخابات بهترین جلوه تحقق همدلی و همزبانی است

 حجت الاسلام حسین رزمجو روز دوشنبه در نشست مشارکت، رسانه و مسئولیت اجتماعی با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر افزود: تبلور حاکمیت مردم بر سرنوشت خود در انتخابات جلوه می کند.
وی تصریح کرد: برای تحقق این امر باید فضا ایجاد شود که همه افراد و سلیقه ها بدون هیچ گونه محدودیتی در صحنه حضور یابند و مردم نیز آزادانه به افراد مورد نظر در چارچوب قانون رای دهند.
رزمجو اظهار کرد: تمام ارکان جمهوری اسلامی ایران متکی برآرای ملت است وبراساس قانون حکومت از آن خدا است و مردم را نیز برسرنوشت خود حاکم کرده است.
وی گفت: هرکسی در این راستا عمل کند به تقویت امام، رهبری، نظام و غرور ملی کمک کرده است.

رزمجو افزود: هیچ کسی حق ندارد مانع از برگزاری نشست های قانونی و طرح بیان دیدگاههای افراد مبتنی بر چارچوب ها و خطهای ترسیم شده نظام شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهرادامه داد: مهمترین رکن مردم سالاری رسانه ها هستند و اصحاب رسانه در بسترسازی برای آزادی بیان در چارچوب قانون نقش موثری دارند.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در پیشگیری از تخلف گفت: رسانه ها باید فضای جامعه را آرام و بستر مشارکت حداکثری و پرهیز از طرح اتهام و فعالیت له یا علیه داوطلبان انتخابات را فراهم کنند.
رزمجو افزود: همانطور که مسئولان و دولتمردان در چارچوب قانون و منطق برجام را به فرجام تبدیل کردند در عرصه انتخابات نیز باید نشان دهیم که مردم به بلوغ سیاسی لازم رسیده اند و در صحنه انتخابات حماسه باشکوهی را درهفتم اسفند امسال رقم خواهند زد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر با پیشینه درخشان فعالیتهای رسانه ای هم اینک نیز در این عرصه با تنوع گرایش های سیاسی پذیرفته شده در چارچوب قانون برخوردار است.

حمیده ماحوزی افزود:با توجه به پایبندی فعالان رسانه ای استان بوشهر به قانون و علاقه مندی به آبادانی و سربلندی کشور بدون شک برای ایجاد آرامش و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نیز نقش آفرینی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: حرکت در راستای قانون مداری از سوی مسئولان زمینه ساز ترویج و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه است که رسانه بعنوان حلقه واسط مردم و حاکمیت در این راستا رسالت سترگی برعهده دارند.
ماحوزی افزود: صیانت از آرای مردم، دعوت به قانون، ترویج فرهنگ همدلی و اتحاد جمعی در سایه رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت برای انتخابات هفتم اسفند رسالت همگانی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: