bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
با حضور جوانشیر کدخداپور در شیراز؛
انتظار می‌رود این استقبال و این شور در واپسین روزهای ثبت نام انتخابات مجلس، حضور پر شوری نیز پشت صندوق‌های رای به دنبال داشته باشد.

داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تنها امروز و فردا فرصت دارند تا با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند. بر اساس گزارش‌های موجود در حالی که برخی از افرادی که پیش از گفته بودند نمی‌خواهند وارد عرصه شوند به‌ناگهان تصمیم به حضور گرفتند و برخی چهر‌ه‌ها هم که گفته بودند می‌آیند و نیامدند، گزارش‌ها حکایت از آن دارد که شب گذشته در شهرستان دشتستان اتفاقات مهمی در شرف وقوع است.

شب گذشته اعلام شد که خانم حمیده عدالت به برازجان آمده است و شاید ظرف امروز و فردا در پاسخ به درخواست همراهان اصلاحات این شهرستان، استان و کشور برای حضور در انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد. در همین حال گفته می‌شود قرار است امروز چند تن دیگر از افراد وابسته به جریان اصلاح‌طلبی مانند حشمت‌الله جعفری از شهرستان دشتستان هم در این انتخابات حضور پیدا خواهد کرد. 
از سوی دیگر، راه‌روهای فرمانداری بوشهر روز گذشته پر رفت و آمدتر از روزهای پیشین بود تا شروع فصل انتخابات دهمین دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در دیار ما نیز به خوبی احساس شود. 

با همراهی صدرالله محمدی باغملائی وخواهر زاده‌اش صبح خیلی زود وارد ساختمان فرمانداری شدیم تا جزء اولین افرادی باشیم که این رویداد سیاسی را به شکلی جدی دنبال می‌کند. فرم پر کردن‌های محمدی باغملائی یکی از چهره‌های سیاسی وابسته به جریان اصلاحات، به انتها نرسیده بود که شخصی به نمایندگی عبدالکریم جمیری وارد ستاد شد تا قبل از ورود او فرم‌ها و برخی مدارک تکمیل شده باشد. نماینده فعلی بوشهر شاید می‌خواست با این حرکت تمایز خود را با دیگر داوطلبان به رخ بکشد. در حالی که او نمی‌دانست همزمان با نام نویسی او یکی از اختلافات جبهه اصولگرایان روی خروجی یک سایت اصولگرا منتشر شده بود. اختلافی که بدون شک اعلام زود هنگام نامزدهای نهایی چهار حوزه استان بود.

او هنوز با هیات همراهش در راه‌روهای فرمانداری مشغول گفت‌وگو بود که یکی دیگر از چهره‌های شاخص اصلاح طلبان وارد ستاد انتخاباتی شد تا در حضور رقیب نام خود را برای شرکت در انتخابات پیش رو بنویسید.
حجت الاسلام علی آل بویه یکی دیگر از چهره های شاخص اصلاح‌طلب استان با روی گشاده از کنار رقیب خود گذشت تا به محلی که باید فرم‌های مربوطه را پر می‌کنند، برسد.
آل‌بویه هنوز در ستاد انتخاباتی بود که امان‌الله شجاعی که پیش از این توانسته بود با شعار من یک اصلاح‌طلبم اعتماد مردم بوشهر را جلب کند با همراهی همسر خود و یک دسته گل نرگس وارد ستاد انتخاباتی شد تا فضای فرمانداری را به کل عوض کند. حالا دو اصلاح‌طلب در کنار هم برای رقابتی که هم دوست دارند با طعم رفاقت پیش برود، کنار هم ایستادند هر چند برای برخی این دیدار کمی سنگین به نظر می‌رسید و به خوبی نگرانی از به اجماع نرسیدن را می‌شد در چهره‌های برخی‌ همراهان دید. هر چند تا این لحظه سخنان و پیام‌های داوطلبان اطلاح‌طلب نشان از پخته‌تر شدن این جریان سیاسی می‌دهد، چرا که به نظر می‌رسد مصمم هستند که بار دیگر طعم پیروزی را  بچشند. اتفاقی که با صبر و متانت و بزرگی تصمیم‌گیران لحظات سخت حاصل می‌شود.

در همین حال از حوزه دشتی و تنگستان گزارش می‌رسد که با وجود آنکه قرار بود سید محمد شهریاری و سیدمحمدمهدی پورفاطمی روز گذشته ثبت‌نام کنند، این قرار به امروز موکول شد و این دو امروز در فرمانداری خورموج حضور پیدا خواهند کرد. 
از جنوبی‌ترین حوزه انتخابیه استان نیز خبر می‌رسد که اسدالله علمداری نیز  با نام نویسی در وزارت کشور، خود را برای این رقابت حساس مهیا کرده است. با این حال برخی چهره‌های سرشناس استانی تصمیم گرفتند شانس خود را در حوزه‌های خارج از استان بیازمایند، در این رابطه می‌توان به نام‌نویسی جوانشیر کدخداپور در استان فارس اشاره کرد. کسی که در چندین انتخابات مجلس در دشتستان حضور پررنگی داشت و حتی با اقبال عمومی بالایی روبه‌رو شد اما بر کرسی سبز بهارستان تکیه نزد شاید به همین دلیل و یک سری مسائل دیگر خواست که از استان فارس این رقابت انتخاباتی را دنبال کند. 
از سوی دیگر علی افراشته استاندار اسبق بوشهر نیز که بنا بود از حوزه دشتی و تنگستان وارد این گود شود یک شبه تصمیم می‌گیرد که از شانس رای‌آوری خود را در تهران بیازماید. انتظار می‌رود این استقبال و این شور در واپسین روزهای ثبت نام انتخابات مجلس، حضور پر شوری نیز پشت صندوق‌های رای به دنبال داشته باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر: