bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

حمله به سفارت سعودی بر خلاف انتظار آقایان خودسر و سران این گروه شناخته شده و با لابی، چندان مورد استقبال دولت، مجموعه نظام و حتی افکار عمومی معقول کشور قرار نگرفت. به دلیل ارتباطی که با گروه‌های مختلف سیاسی در کشور دارم، در یکی از گروه‌های تلگرامی که چند نفر از این خودسرها حضور داشتند، در حال رصد کردن تحرکات آنها بودم. از اینکه آنها با برنامه قبلی و به‌صورت هدفمند سراغ سفارت سعودی رفتند، هیچ شکی وجود ندارد، چرا که در هنگام حضور آنها هیچ فردی در سفارت حضور نداشت و عملاً به کاهدان زدند. 

به صورت مشخص، این گروه تندرو که خودسر نامیده می‌شوند اما به باور نگارنده ملعبه دست یک جریان خاص سیاسی برای رسیدن به اهدافشان است، چندان هم خودسر نیستند و کاملاً با برنامه عمل می‌کنند. آنها از حمله به سفارت سعودی اهداف متعددی داشتند اما مکرشان گریبانشان را گرفت و روز گذشته حتی ائمه جمعه کشور در یک اقدام هماهنگ، رفتار آنها را محکوم کردند.

واقعیت آن است که این جریان در آستانه انتخابات دنبال ایجاد زحمت برای دولت بودند. رسانه‌های این جریان که از پول مفت بیت‌المال ارتزاق می‌کنند و برای مردم ایجاد زحمت می‌کنند هم به صورت لحظه‌ای و نگاه تشویقی، به تحریک آنها می‌پرداختند. این رسانه‌ها و افراد همان‌هایی بودند که در سفارت سعودی به‌زعم خود دنبال اسناد جاسوسی و نوکری خاتمی و هاشمی رفسنجانی بودند. خودسرها فکر می‌کردند هر چه مداح جماعت می‌گویند، درست است و حتماً رئیس جمهور محبوب دوره اصلاحات و آیت‌الله هاشمی رفته‌اند و از آل‌سعود پول گرفته‌اند و حتماً هم اسناد آن مانند سفارت آمریکا موجود است!

این فضاحت که در تاریخ سیاسی کشور ماندگار خواهد بود، لکه ننگی بر دامن کسانی است که با استفاده از تریبون‌های خود جز تهمت و افترا به سران کشور چیزی ندارند، خود را انقلابی و دیگران را ضد انقلاب می‌دانند و بیانیه و رنجنامه صادر می‌کنند که فلان فرد از قطار انقلاب پیاده شده است.

انتظار از دستگاه قضائی کشور می‌رود که علاوه بر برخورد با عاملان حمله به سفارت سعودی، آمران و بانیان آن را هم مورد تعقیب قرار داده و برای آنها حکم صادر کند تا دیگر به خود جرات ندهند که بر کشور تحمیل هزینه کرده تا به اهداف شوم خود برسند. شک نکنید که دامن اصلاح‌طلبان و بزرگان نظام پاک‌تر از آن است که یک عده تازه‌ به‌دوران رسیده بخواهند آن را خراب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: