bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
رئیسعلی دلواری مدرسه آموزش در همه عرصه‌های معرفتی و جهادی است.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر برپایی نمایشگاه کتاب در زمینه قیام شهید رئیسعلی دلواری گفت: رئیسعلی دلواری مدرسه آموزش در همه عرصه‌های معرفتی و جهادی است.
 
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر در نشست هماهنگی برگزاری کنگره یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر مایه افتخار ایران در همه ابعاد است اظهار داشت: ما به تاریخ ارزشمند استان بوشهر که در عرصه‌های مختلف دارای جایگاهی والا است افتخار می‌کنیم.
 
وی از برگزاری کنگره رئیسعلی دلواری خبرداد و بیان کرد: ما در آستانه برگزاری کنگره یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری قرار داریم که می‌طلبد برای برگزاری این کنگره کارهای وسیعی در ابعاد مختلف برگزار شود.
 
آیت الله صفایی بوشهری، بیان داشت: بخش علمی این کنگره در ساختار باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و رئیسعلی دلواری مدرسه آموزش در همه عرصه‌های معرفتی و جهادی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر عزم این را دارد که تاریخ خودش را واکاوی و از شخصیت‌های گوناگون دینی، علمی، مبارزاتی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها تجلیل کند.
منبع: خبرگزاری شبستان
نام:
ایمیل:
* نظر: