bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
طرف زنگ زده دفتر روزنامه و می‌گه: ما هواپیمای مسافربری برای چه می‌خواستیم که روحانی رفته 120تاش و خریده...
طرف زنگ زده دفتر روزنامه و می‌گه: ما هواپیمای مسافربری برای چه می‌خواستیم که روحانی رفته 120تاش و خریده -تازه واحد شمارش هواپیما رو هم نمی‌دونست، اصلاً چرا دوباره باید پژو بیاد ایران و ماشین بسازه، مگه همین پراید چشه، راه نمی‌ره، هم کم مصرفه و هم ارزونه! کی بهش گفته بره دوباره این توتال و انی و شل و از این شرکت‌های مسخره رو بیاره، مگه ما خودمون چمونه؟ نه همین فاز 15 و 16 رو خودمون ساختیم! اصلا کی گفته برن و از اروپایی‌ها تکنولوژی وارد کنند، مگه ما خودمون نداریم؟
خلاصه طرف یه ریز رفته بود بالا نمیومد پایین، هر چی هم می‌گفتم وایسا تا یکی یکی توضیح بدم، قبول نمی‌کرد. بعدش هم درومد و گفت: مگه روحانی ایرانی نیست که رفته زیر مجسمه اون کافر وایساده و با ایتالیایی‌ها مذاکره کرده، همون کافری که بر علیه ایرانی‌ها جنگید و پیروز شد، آخه تحقیر چقدر، افتضاح چقدر، شما کی می‌خواید آدم بشید، کی می‌خواید دست از این مسخره بازی‌هاتون بردارید، اونم از رئیس‌جمهورتون که حتی اولاند ازش استقبال رسمی هم نکرد...

دیگه به هم ریختم و گفتم: کدوم پدرسوخته‌ای نوارت رو پر کرده و زنگ زدی به ما گذاشتی رو پخش، بزن او دکمه لامصب و تا خاموش بشه، فکر کردید اینجا روزنامه کیهانه یا صدا و سیمای سرافراز؟
گفت: چیه ناراحت شدی، حقیقت تلخه؟
گفتم: می‌خوای یه چند تا حقیقت رو بهت بگم تا بندری برقصی؟ فکر کردی هر چی می‌گید درسته؟ تا دیروز که وامصیبتا بود از گرونی، داد و فریادتون بود از سقوط هواپیما؟ بی‌صحابی بود از دزدی و اختلاس و فرار؟ برو ببین معاون رئیس‌جمهور قبلی کجاست؟ اون یکی دیگه معاونش کجاست؟
گفت: به هر حال اینکه تحقیرت کنند، بده، ما خجالت کشیدیم...

گفتم: زیاد نکش، ارزون می‌شه. اولاً که برای شماها تاریخ ایران 1400ساله و بعدش هم تاریخی که حدادعادل و موسی حقانی و موسی نجفی و منوچهر محمدی و از این قماش دوستات بنویسن که دیگه احوالش مشخصه، حتما اون کتابا رو خوندی که این همه باسواد!!! شدی؟ بعدش هم حیف که اون سرافراز سه سوت ذهنتون رو پاک می‌کنه، وگرنه برو بخون ببین که کی تحقیر شد، نه همون رئیس‌جمهور دولت مهروزتون بود که رفت ایتالیا کسی استقبالش هم نیومد، حتی یه شام و یه نهار هم دعوتش نکردن، به اسم ملت ایران رفت و آبروی ملت ایران رو برد... می‌خوای بگم که حتی کسی تو ایتالیا حاضر نشد باهاش ملاقات کنه؟ می‌دونستی که پاپ هم حاضر نشد ببیندش؟
همین‌جور داشتم می‌گفتم که دیدم تلفن داره پشت سر هم بوق می‌زنه، فکر کنم آدرس و اشتباهی اومده بود، نمی‌دونست که من حافظه تاریخی خوبی دارم 

نام:
ایمیل:
* نظر: