bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
شب گذشته رئیس‌جمهور با مردم از تلویزیون صحبت کرد. حسن روحانی در این برنامه که به‌ باور خود برای ارائه گزارش به مردم پس از سفر به ایتالیا و فرانسه صورت گرفته بود، به برنامه‌ای برای سوال‌های هدفمند و از پیش طراحی شده دو مجری صدا و سیما تبدیل شد که تقریباً همه سوالات خود را از روی برگه خواندند. این برنامه نشان داد که ...
کریم جعفری: شب گذشته رئیس‌جمهور با مردم از تلویزیون صحبت کرد. حسن روحانی در این برنامه که به‌ باور خود برای ارائه گزارش به مردم پس از سفر به ایتالیا و فرانسه صورت گرفته بود، به برنامه‌ای برای سوال‌های هدفمند و از پیش طراحی شده دو مجری صدا و سیما تبدیل شد که تقریباً همه سوالات خود را از روی برگه خواندند. این برنامه نشان داد که تلویزیون آقای سرافراز همچنان در محور جریانی خاص حرکت می‌کند، جریانی که نشان داده مخالف کامل برداشته شدن فشار بر مردم، تامین امنیت جانی مردم، برداشته‌شدن تحریم‌ها و .... است.
حجت‌الاسلام روحانی در برنامه شب گذشته تلاش کرد تا آنچه در سفر به دو کشور اروپایی به‌عنوان دستاورد برای مردم ایران آورده را توضیح دهد، اما تمرکز عجیب و غریب مجریان این تلویزیون بر خرید هواپیما، دلایل آن و گیرهای بنی‌اسرائیلی نشان داد که واقعاً هدف صدا و سیمای آقای سرافراز توسعه کشور و برداشته شدن فشار از مردم نیست و آنچه چند روز پیش کوهکن در صحن علنی مجلس مطرح کرد، در واقع کلیدواژه جدید حمله به دولت در آستانه انتخابات است، اینکه هواپیما برای چه می‌خواهیم.
در سفر رئیس‌جمهور به فرانسه در مجموع برنامه خرید 118 فروند هواپیما امضا شد، هواپیماهایی که خیلی سال است مردم ایران منتظر آن هستند، اما به دلیل تحریم‌های گسترده نرسید. روز گذشته با یک فروند هواپیمای بوئینگ 400-737 از بوشهر به تهران آمدم، اول اینکه پرواز هواپیمایی آسمان درست دو ساعت تاخیر داشت و بعد در حالی که عملاً این نوع از هواپیما در هیچ کشوری نمی‌پرد، ما داریم از آن بهره‌برداری می‌کنیم. همه افرادی که در این پرواز حاضر بودند، این امید را داشتند که به‌زودی خرید هواپیماهای نو به پایان برسد و بتوانند بدون وابستگی به کشورهای همسایه، بدون آنکه بخواهند سرمایه کشور را به جیب شرکت‌های هواپیمایی خارجی بریزند، به مسافرت بروند.
بدون شک مردم ایران بسیار متفاوت از آقای سرافراز و کسانی که از اتاق فرمان به وی خط می‌دهند، فکر می‌کنند. همین مساله را می‌توان در سیاست انتخاباتی این سازمان دید و شواهد بیشتر آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد. مهم آن است، مردم به دستاوردهای دولت تدبیر و امید دل بسته‌اند و آقایان مخالف خرید هواپیما بهتر است بروند با همان توپولوف‌های 154 به مسافرت بروند و مدیون خواهند بود که با ایرباس‌های خریداری شده، هیچ سفری انجام ندهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: