bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
کاندیدای اصلاح‌طلبان کشور و استان که این روزها به‌شدت مورد هجوم و تخریب جریان‌های زر و زور و تزویر است، با حمایت گسترده مردمی در مسیر تعریف شده ادامه می‌دهد.
بامدادجنوب: حسین بردستانی همچنان در خط مهم خبری جنوب استان است. کاندیدای اصلاح‌طلبان کشور و استان که این روزها به‌شدت مورد هجوم و تخریب جریان‌های زر و زور و تزویر است، با حمایت گسترده مردمی در مسیر تعریف شده ادامه می‌دهد. این در حالی است که جریان تخریب که از منابع مختلف تغذیه می‌شوند هنوز نتوانسته‌اند این جوان آینده‌دار را تخریب کرده و از صحنه به‌در کنند.
هر چند که روز گذشته مجید حسینی کنگانی با فشارهایی که از طرف همین مراکز قدرت به او وارد شد به مراسم تعریف شده نیامد، اما قاطبه اصلاح‌طلبان جنوب استان و همچنین مردم در نگاه‌شان به سمت نیرویی است که از جنس خود آنها است، آینده‌ دارد و می‌تواند آینده را به‌ بهترین شکل ممکن بسازد. او به این دلیل هدف هجمه تند جریان‌های ناسازگار با مردم قرار گرفته است که متخصص است و می‌داند درد و رنج مردم چیست و کجاست.

منابع بامدادجنوب در جنوب استان تاکید می‌کنند تعداد انگشت‌شماری که بر روی فرد دیگری سرمایه‌گذاری کرده و از مرکز اصلی قدرت در استان هم به آنها ابلاغ شده که به هر طریق ممکن راه را بر بردستانی ببندید، نتوانسته‌اند در ماموریت محوله موفق عمل کنند. این در حالی است که تیم‌های مختلف انتخاباتی حسین بردستانی با کمک مردم منسجم‌تر شده و تلاش دارند تا با اکثریت قاطع او را راهی مجلس کنند.
این منابع تاکید دارند که حسین بردستانی در حال حاضر پیشتاز همه نظرسنجی‌ها و افکارسنجی‌ها است. او بر خلاف باور کسانی که به‌غیر از تخریب راه دیگری بلد نیستند، راه تبلیغ خودش را در پیش گرفته است و آنگونه که شنیده شده است رقبای وی با ریزش شدید آرا مواجه بوده‌اند و تمایل به بردستانی بیش از پیش شده است.

در حالی که فردا آخرین روز تبلیغات است، انتظار می‌رود همراهان بردستانی با پشت سرگذاشتن هفت خوان رستم که توسط باندهای مخوف قدرت تدارک دیده شده است، مردم را روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر و ناظر ببینند. در همین حال حسین بردستانی در گفت‌وگو با بامدادجنوب ضمن تشکر از همراهی و هم‌کلامی مردم حوزه انتخابیه جنوب استان از آنها خواست تا با قدرت برای احقاق حق خود پای صندوق‌های رای بیایند و به حرف‌ها و تخریب‌های دیگران کاری نداشته باشند. او از مردم خواست تا با گوش دادن به حرف‌های کاندیداها و سوابق آنها تصمیم بگیرند و البته حواسشان به پشت پرده هم باشد که کلاه سرشان نرود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: