bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات 7 اسفندماه جلوه ای از همدلی و وحدت در ایران اسلامی خواهد بود.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری سه شنبه در دیدار با امام جمعه و جمعی از بزرگان و معتمدین اهل سنت کنگان گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران وحدت و همدلی در کشور ما در جهان اسلام بی نظیر است و دنیا در 7 اسفندماه بار دیگر شاهد نمایش اقتدار و عزت در سایه وحدت و همدلی خواهد بود.
وی با پراهمیت دانستن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شرکت در آزمون بزرگ انتخابات ، نظام دینی و آرمانها و ارزشهای دینی و انقلابی مان را بیمه خواهد کرد.
امام جمعه موقت قم گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در انتخابات پیش روی برگ زرین دیگری در کارنامه امت اسلامی ثبت می کند و اثبات خواهند کرد که شیعه و سنی آنجا که پای نظام و رهبری و ارزشها در میان باشد با تمام وجود حاضر خواهند شد.
آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ، وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشور بویژه استان بوشهر را مثال زدنی دانست و بیان کرد: وحدت و همدلی آرمان بزرگ امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و اهل سنت همواره دوشادوش تشیع در همه عرصه ها برای پاسداری از آرمانها و ارزشها حضور فعالانه ای داشته و خواهند داشت.
وی گفت: این همدلی که حاصل خون پاک هزاران شهید والامقام است فضای جامعه را معطر به عطر وحدت و همدلی کرده و این مسئله دشمنان را مایوس ساخته است.
مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان وحدت و همدلی را ضرورت امت اسلام دانست و گفت: تا زمانی که امت اسلام با هم همدل باشند دشمنان نخواهند توانست خدشه ای به آنها وارد کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان نیز گفت: اهل سنت نیز مثل همیشه با حضور در پای صندوق های رای وفاداری خود به امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان را مجددا اثبات خواهند کرد.

شیخ محمد جمالی حضور در انتخابات را یک تکلیف مهم دانست و بیان داشت: ثمره این حضور اقتدار نظام و تحکیم وحدت در سایه هدایت ها و رهنمودهای داعیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری خواهد بود.
وی در بخش دیگر جمهوری اسلامی را الگوی بزرگ وحدت برای همه ملت های مسلمان دانست و بیان کرد: تاریخ همواره ثابت کرده هرگاه امت اسلامی ید واحده باشند دشمن مغلوب خواهد شد.
رییس شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر در پایان یادآور شد: مشکلات امروز در برخی کشورهای اسلامی ناشی از اختلافات داخلی است و این اختلاف و انشقاق در بین مسلمین موجب شده تا دشمنان قسم خورده اسلام ضرباتی را به ملت های مسلمان منطقه وارد کنند که چاره و راه علاج این درد ناگوار ، پرهیز از اختلافات و توسل به وحدت و همدلی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: