bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
انتخاب محمود رضایی به این سمت باعث تعجب بسیاری شده است. رضایی پسر عمه ستوده مدیرکل حوزه استاندار بوشهر است که قرار است از اداره کل محیط زیست بوشهر به خارگ منتقل شود.
بامداد24: جزیره مهم و راهبردی خارگ که بزرگ‌ترین پایانه نفتی کشور در آن قرار دارد، به زودی شاهد حضور بخشدار جدیدی است که هیچ تجربه‌ای در این حوزه ندارد و تنها روابط خانوادگی باعث شده تا به این سمت منصوب شود.

به گزارش بامداد24، محمود رضایی که تا پیش از این کارشناس اداره محیط زیست بوشهر بوده، قرار است به جای عسگر زارعی بخشدار ویژه این جزیره مهم امنیتی و راهبردی شود. انتخابی که باعث تعجب بسیاری در سطح استان بوشهر شده است.

در همین راستا گفته می‌شود که استان بوشهر در روزهای تعطیلی عید شاهد برخی جابجایی مدیران بوده که خط فامیل‌بازی در آن بسیار مشهود است. استاندار بوشهر برای این تغییرات و جابجایی‌ها بیشترین توجه به روابط فامیلی داشته و مدیرکل حوزه وی، نقش مهمی در این تغییرات ایفا کرده است.

هر چند تا پیش از این گفته می‌شد که مهرداد ستوده همه اعضای فامیل خود را با استفاده از رانت قدرت در سر کار برده است، اما انتخاب محمود رضایی به این سمت باعث تعجب بسیاری شده است. رضایی پسر عمه ستوده مدیرکل حوزه استاندار بوشهر است که قرار است از اداره کل محیط زیست بوشهر به خارگ منتقل شود.

البته دامنه فامیل بازی استاندار و مدیرکل حوزه وی به اینجا هم محدود نشده و در جابجایی برخی فرمانداران و انتصاب برخی مدیرکل‌ها نیز دوستان و نزدیکان آنها علی‌رغم نداشتن هیچ سابقه مدیریتی به خصوص در حوزه وزارت کشور، به این سمت‌ها منصوب و به گفته مدیرکل سیاسی استانداری ارتقا! می‌یابند.

در همین رابطه مردم جزیره خارگ هم از اینکه یک فرد تازه‌کار و ناآشنا به مسائل مهم محل سکونت‌شان که دارای مسائل و مشکلات بسیاری به‌خصوص در رابطه آنها با نفت است، به این سمت منصوب شده بسیار ناراحت هستند اما دستشان به جایی بند نیست.

حال جای این سوال خالی است که استاندار بوشهر با چه استدال و معیاری اقدام به انتخاب یک فرد ناآشنا به مسائل امنیتی و اداری در یک حوزه راهبردی و مهم برای کشور، یعنی جزیره خارگ کرده است. آیا سالاری که گفته می‌شود دامنه تغییراتش در استان به این نیز محدود نشده و به‌زودی تعداد دیگری از نزدیکان خود را به سمت‌های بخشداری و فرمانداری منصوب می‌کند تحت تاثیر مدیرکل حوزه‌اش قرار دارد یا اینکه مسائل دیگری در این مورد مطرح می‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: