bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
حسین کرمانپور از پزشکان اصلاح‌طلب در مطلبی در اینستاگرام خود به ماجرای نمایش اختصاصی بادیگارد برای بهزاد نبوی پرداخت.
به گزارش بامداد24 به نقل از آنا، وی نوشت: در طول مدتی که فیلم بادیگارد، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا را می دیدم، به این فکر می کردم که چرا آقای حاتمی کیا این فیلم را برای آقای بهزاد نبوی اکران خصوصی کرده است؟ تا اینکه دیروز به اتفاق خانواده رفتیم عید دیدنی عصرانه چریک پیر!

ماجرا را پرسیدم و آقای نبوی گفت: آقای حاتمی کیا از جمعی از اصلاح طلبان دعوت کرده بود تا بروند فیلم را ببینند و چون من نتوانستم در آن دعوت بروم ایشان لطف کرد و فیلم را برای من و خانم به صورت اختصاصی اکران نمود.

چرا برای اصلاح طلبان؟
- آقای حاتمی کیا جزو دوستان و همفکران ماست و دیدگاه هایش به اصلاحات بسیار نزدیک است منتها نگرش ویژه و خاص خود را هم دارد. این دوستی دیرین باعث شده بود تا دعوت به اکران این فیلم شویم.

- شما بعد از دیدن فیلم نظری هم دادید؟
- بله! به نظرم فیلم به حقیقت نزدیک است اما دو نکته اشکال هم داشت که ایشان قبول داشت اما دیگر فرصت تغییر نداشت. اول استفاده از خبرنگار پر حاشیه بود و دوم آنجا که آقای پرستویی می گوید من دیگر محافظ سیاسی ها نمی شوم نباید از تصویر آقای روحانی استفاده می شد. تمام شخصیت های فیلم ساختگی بود جز آقای روحانی که اگر این هم نمی شد شائبه ای به فیلم نبود.
آقای نبوی از بازی عالی پرستویی هم خوشش آمده بود.
نکته جالب که آقای نبوی اشاره کرد اینکه می گفت تا مدتها یک اتومبیل هیلمن داشته سر راه شهید رجایی را هم سوار کرده و به محل کار می برده است. حتی می گفت بعداً که ترورها زیاد شد و از رجایی خواسته شد تا محافظ بگیرد، قبول نمی کرد و تنها پذیرفت تا روی ماشین خود آژیری داشته باشد که اگر جایی نیاز بود تا راه باز شده به محل کارش برسد آژیر را به صدا درآورد که آن را هم هیچ وقت استفاده نکرد. شهید رجایی تنها چندماه اندک پذیرفت تا محافظ همراهش باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: