bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
با تکمیل و تجهیز خانه های عالم، مشکل اقامت روحانی در روستاهای این بخش در ماه مبارک رمضان برطرف شد.
بخشدارمرکزی دیلم استان بوشهرگفت: با تکمیل و تجهیز خانه های عالم، مشکل اقامت روحانی در روستاهای این بخش در ماه مبارک رمضان برطرف شد.

به گزارش بامداد۲۴، روابط عمومی فرمانداری به نقل از حسن درویشی در بازدید از پروژه های عمرانی این بخش افزود: درسال 93 اعتبارات قابل قبولی به این بخش اختصاص یافته که بخشی از آن صرف تکمیل وتجهیز خانه های عالم شد.

وی گفت: احداث بوستان دربرخی روستاها ی فاقد این مکان تفریحی در برنامه قرار دارد که دردهه فجر تعدادی کلنگ زنی وافتتاح خواهدشد.

بخشدارمرکزی دیلم افزود: ایجاد چمن های مصنوعی در روستاهای بالای یکهزارنفر جمعیت درسال گذشته و امسال نیز در روستای با 600نفرجمعیت، خدمتی بزرگ از دولت تدبیر وامید به روستاییان است تا جوانان با آرامش دریک فضای مناسب به ورزش و تندرستی بپردازند.

وی بیان کرد: هدف ازایجاد بوستانها، محوطه سازی آسفالت کوچه وخیابانها شکوفایی روستاها وانگیزه برای ادامه زندگی دراین مناطق را بدنبال دارد.

درویشی گفت: محوطه وفضای پارکینگ مسجد بقیه الله روستای سیاهمکان نیز با همت شورا ودهیار آن روستا آسفالت شده است. 

بخشدارمرکزی دیلم اظهارکرد: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر روستاییان از فضیلت های ماه مبارک رمضان، برنامه های فرهنگی و کلاسهای احکام برای خوهران وبرادران و نمازجماعات درمساجد برگزار می شود.

ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: