bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم توانستند اکثر کرسی‌های مجلس را به دست بیاورند و به این ترتیب کمیسیون اکثریت مجلس در اختیار اصلاح‌طلبان کشور و حامیان دولت قرار می گیرد.

حسین کمالی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم توانستند اکثر کرسی‌های مجلس را به دست بیاورند و به این ترتیب کمیسیون اکثریت مجلس در اختیار اصلاح‌طلبان کشور و حامیان دولت قرار می گیرد. امیدواریم که بتوانند با توجه به این شرایط مجلسی موثر و خوب را شکل دهند و بتوانند به تعهداتی که نسبت به مردم داشتند عمل کنند.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان از وحدتی که در این دو مرحله از فعالیت سیاسی خودشان به دست آوردند نتایج بسیار خوبی کسب کردند. در این میان ذیل چارچوب شورای سیاست گذاری عالی انتخاباتی اصلاح‌طلبان این نتایج به دست آمد. حالا یا از این به بعد این شورا به کار خود ادامه می دهد یا اینکه سازوکار جدیدی در همین راستا شکل می‌گیرد. در هر صورت همگان فهمیدند که مسأله وحدت تا چه اندازه اهمیت دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: باید منتظر تشکیل مجلس بود، فعلا برای بحث ریاست مجلس زود است. طبیعتا در آن زمان بهتر می‌توان در مورد ریاست مجلس اظهارنظر کرد. طبیعتا وقتی اکثریت کرسی های مجلس از آن لیست امید است آن‌ها فراکسیون اکثریت را به دست می آوردند.
برچسب ها: سیاسی ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: