bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
کریم جعفری: روز گذشته وقتی صبح اول وقت در یکی از گروه‌های حامی مقاومت خبری را خواندم، برای دقایقی گیج و مبهوت ماندم. باز هم آدرس دمشق بود، جایی که سال‌ها پیش‌تر قهرمان مبارزه با صهیونیسم و آزادی لبنان و یکی از افراد مورد علاقه من به شهادت رسیده بود.
کریم جعفری: روز گذشته وقتی صبح اول وقت در یکی از گروه‌های حامی مقاومت خبری را خواندم، برای دقایقی گیج و مبهوت ماندم. باز هم آدرس دمشق بود، جایی که سال‌ها پیش‌تر قهرمان مبارزه با صهیونیسم و آزادی لبنان و یکی از افراد مورد علاقه من به شهادت رسیده بود.
نه بر اساس علاقه، بلکه بر اساس وظیفه و ماموریتی که برای خودم فرض کرده‌ام، سال‌های طولانی است که در حوزه خبری مقاومت اسلامی فعالیت کرده و می‌کنم. این فعالیت باعث شده تا با چهره‌های بسیاری که این روزها به دلیل گسترش شبکه‌های اجتماعی افراد بیشتری با آن آشنا شوند، آشنا شده و برای یافتن یک کلمه خبر از آنها تلاش کنم. در جغرافیای مقاومت که جغرافیای شهادت و تاریخ مردانگی است، بسیاری آمده‌اند و رفته‌اند، اما بدون شک نام‌هایی که جاودانه می‌شوند و در ذهن تاریخ می‌ماند کم نیستند.
روز گذشته وقتی خبر شهادت مصطفی بدرالدین را خواندم، یادم به روزی آمد که خبر شهادت حاج رضوان را شنیدم. او در محله کفرسوسه دمشق و توسط عوامل موساد به‌شهادت رسیده بود و حالا جانشین او در همان شهر و البته در فرودگاه دمشق، جایی که این روزها محل رفت و آمد نیروهای مقاومت و مستشارانی است که قرار است در مقابل توطنه تکفیری در منطقه مقاومت کنند.
شهادت ذوالفقار، مساله کوچکی نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت. سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیلی، ترکیه، عربی و غربی سال‌های سال به‌دنبال او بودند، اما او همانند سلفش در سایه بود و کسی او را نمی‌دید. حاج مصطفی پس از حاج قاسم، نفر دوم مقاومت اسلامی در سوریه به‌شمار می‌رفت و صهیونیست‌ها به‌خوبی از توان سازماندهی، تاکتیک‌های جنگی و قدرت رزمی او مطلع بودند و بدون شک ترور او توفیقی بزرگ برای صهیونیست‌های ترک و عرب است که این روزها در اندیشه به‌شکست کشاندن مقاومت هستند. در اینکه مقاومت اسلامی وابسته به فرد نیست و زیر دست حاج عماد و حاج مصطفی هزاران عماد و مصطفی رشد کرده و اکنون مقاومت را بالنده کرده‌اند، شکی نیست، اما مساله اینجاست که در آشفته‌بازار شام ما یکی یکی فرماندهان و نیروهایمان را از دست می‌دهیم و واکنش ما هم.... 
در طول یک سال گذشته علاوه بر سردار همدانی که البته در جبهه حلب به شهادت رسید، سردار الله دادی، جهاد مغنیه، ابوعلاء، سمیر قنطار و.... به‌صورت مستقیم توسط موشک‌های صهیونیستی هدف قرار گرفته و به‌شهادت رسیده‌اند. کافی است، اما واکنش ما در حد و اندازه شلیک چند موشک ضدزره به فلان موقعیت صهیونیستی خلاصه شده است. صهیونیست‌ها به‌خوبی حساب سود و زیان را کرده و به‌صورت هدفمندی در حال خالی کردن دستان مقاومت از نیروهایی است که برگ برنده آن به‌شمار می‌روند.
بر این اساس تا زمانی که اراده‌ای کامل در محور مقاومت برای پاسخ گفتن به پررویی صهیونیست‌ها به وجود نیامده، باید منتظر ترور دیگر فرماندهان و چهره‌های اصلی مقاومت در سرزمین شام باشیم. ما چهره‌هایی را از دست می‌دهیم که ارزششان هزاران برابر بیشتر از تروریست‌های وهابی مورد حمایت ترکیه، اعراب و غرب و همچنین نظامیان صهیونیستی است. تا دیر نشده باید برای این مساله فکری کرد. من نگران جان حاج قاسم‌ هستم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: