bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
افرادی که با مدیر یک کانال تلگرامی برخورد می کنند اما با گروه ها و کانالهای تلگرامی ضد انقلاب برخورد نمی کنند انگیزه سیاسی دارند و خواسته یا ناخواسته راه نفوذ دشمن را باز می کنند.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بسیج درباره دستگیری مدیر یک کانال تلگرامی که تصاویر منتسب به مینو خالقی را منتشر کرده است، اظهار داشت: وظیفه دستگاه ها این است که با همه متخلفان برخورد کنند اما اینکه توانسته اند با این مدیر کانال تلگرامی برخورد کنند نشان دهنده آن است که توانایی برخورد با کانال های ضدانقلاب و هنجارشکن وجود دارد اما عزم و اراده ای در کار نیست.
 
وی افزود: بعضی از مسئولین به دنبال هرج و مرج در فضای مجازی هستند؛ اکنون بسیاری از روستاهای ما آب لوله کشی و جاده مناسب ندارند اما بعضی از مدیران به دنبال رساندن اینترنت پرسرعت به آن روستا هستند و این نشانه آن است که بعضی ها به دنبال شکستن انحصار صدا و سیما در عرصه اطلاع رسانی هستند.
 
بیرانوند خاطرنشان کرد: افرادی که با مدیر یک کانال تلگرامی برخورد می کنند اما با گروه ها و کانالهای تلگرامی ضد انقلاب برخورد نمی کنند انگیزه سیاسی دارند و خواسته یا ناخواسته راه نفوذ دشمن را باز می کنند.
 
وی با اشاره به دعوت روحانی از مینو خالقی در جمع منتخبین دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای روحانی باید از مردم عذرخواهی کند و از این به بعد تا آخر عمرش باید برای کارهای ناپخته ای که انجام داده اند از مرم عذرخواهی کند و بزرگترین عذرخواهی آقای روحانی باید درباره برجام باشد.
 
برچسب ها: سیاسی ، نماینده
نام:
ایمیل:
* نظر: