bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل استاندارد استان بوشهر از آغاز طرح بازدید رایگان از مخازن CNG تاکسی‌ها و خودروهای عمومی گازسوز شهرستان بوشهر خبر داد.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر از آغاز طرح بازدید رایگان از مخازن CNG تاکسی‌ها و خودروهای عمومی گازسوز شهرستان بوشهر خبر داد.


محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در فاز اول از مخازن حدود 600 تاکسی‌سواری درون‌شهری و برون‌شهری به‌صورت رایگان بازدید فنی انجام شود.

بهره‌مند اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، لینک اینترنتی جهت ثبت‌نام تاکسی‌داران معرفی‌شده بود اما برخی از شهروندان موفق به نام‌نویسی اینترنتی نشده‌اند، بنابراین ایشان می‌توانند به‌صورت حضوری به آدرس بوشهر، میدان نیروی انتظامی، کمپ اسکان شهرداری مراجعه و به‌صورت حضوری نام‌نویسی کنند تا نسبت به نوبت‌دهی آنان اقدام شود.

وی با اشاره به این‌که مدت اجرای این طرح در شهرستان بوشهر تا پایان این هفته خواهد بود، گفت: خودروهای عمومی شهرستان‌های دشتستان، گناوه و کنگان نیز در فازهای بعدی مورد بازدید رایگان قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بازدید فنی مخازن CNG خودروهای عمومی را به‌منظور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران ضروری دانست و افزود: با توجه به گذشت بیش از سه سال از ورود خودروهای گازسوز در عرصه حمل‌ونقل عمومی و با توجه به استهلاک و خوردگی بالا که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی این استان وجود دارد، بازدید این مخازن به‌صورت یک طرح ملی و به‌عنوان یک ضرورت در دستور کار سازمان ملی استاندارد قرارگرفته که استان بوشهر نیز یکی از استان‌های هدف است.

بهره‌مند در پایان یادآور شد: این بازدیدها تا پایان هفته هرروز از ساعت 8:30 تا 16 در محل میدان نیروی انتظامی، کمپ اسکان شهرداری انجام می‌شود.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: