bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
با وجود این‌که این روزها با مشکلات و مصائب خود روبه‌رو هستند اما با برگزاری یک نشست با حضور حجت‌السلام نقویان پیرامون دوم و سوم خرداد توانستند حال و هوای دانشگاه را عوض کنند.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، با وجود این‌که این روزها با مشکلات و مصائب خود روبه‌رو هستند اما با برگزاری یک نشست با حضور حجت‌السلام نقویان پیرامون دوم و سوم خرداد توانستند حال و هوای دانشگاه را عوض کنند.
مختارکردی دبیر انجمن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای برنامه گفت: امروز 19 سال از سالروز حماسه مردمی دوم خرداد می‌گذرد و همچنان شاهد هستیم که گفت‌وگوی اصلاحات و کلام سید اصلاحات، سید‌محمد خاتمی گفت‌وگوی مدرن و روشنفکرانه جامعه است. همچنان «تکرار کردن»‌های خاتمی حماسه‌ها می‌آفریند و خط بطلانی بر افراط‌گری و دروغ و تهدید و فساد و اختلاس می‌کشد. 
کردی با اشاره به شرایط موجود گفت: حال و هوای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که مسوولان پیام انتخابات 24 خرداد را درک نکرده‌اند. پیام خرداد 92، نه به افراط و تفریط بود، پیام خرداد 92، نه به رابطه‌گری و بی‌قانونی و فساد و بی‌اخلاقی بود. رای به حاکمیت قانون بود. خرداد 92 خط قرمزی بود بر پیشانی انحصارطلبان، خودمسلمان پندارها و ارزشی نماها. پیام 24 خرداد واضح بود؛ تغییر. 

حجت‌الاسلام نقویان مهمان این مراسم با رویی گشاده مقابل دانشجویان نشست و گفت: امیدوارم دانشگاه محل دانش، بازار محل کسب، کارخانه محل کار، سیاست به دست سیاسیون متدین، فرمانده‌هان مشغول به دفاع از کیان مملکت، روحانیت نیز مشغول پراکندن بذر بیداری باشند و هر کسی در هر مسوولیتی که هست فقط به همان کار همت کند  و با دانش لازم و تجربه مورد نیاز در کار دیگری سرک نکشد و هیچ‌کس در کاری که در آن سر رشته ندارد دخالت نکند.
نقویان یکی از مناسبت‌های شیرینی که در چند روز اخیر پشت سر گذاشتیم را نیمه شعبان تولد امام زمان (عج) اعلام کرد و گفت: او کسی است که قرار است همراه خود عدل را در تمام زاویه‌ها حکم فرما کند.
او با بیان این‌که عدالت معنی و مفهوم‌های فراوانی دارد، گفت: به‌طور خاص عدالت یعنی یک سری در دادگاه و ادارات شش ماه ندود و یکی با یک تلفن کارش را درست کند. عدالت به ذکر گفتن نیست، چراکه به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست. 
نقویان با اشاره به برخی بی‌عدالتی‌ها که شاهد آن هستیم، گفت: یک آدم بیست و چند ساله را بگذاریم بر سر یک صنعت بزرگ چون در باند ماست عدالت را زیرپا گذاشته‌ایم
وی با بیان این‌که حکومت‌ها را دو مساله از بین می‌برد؛ عدالت و ظلم، تصریح کرد: آنقدر این موضوع مهم است که خداوند در قرآن کریم بارها به آن اشاره کرده است در قرآن آمده است ما گروه‌های را نابود کرده‌ایم چرا چون ظلم کرده‌اند «لما ظلمو» نگفته است نماز نخواند نگفته است حجاب نداشته‌اند گفته است ظلم کرده‌اند.حالا یک گروه را محاکمه نکرده در حصر نگه داشتیم این ظلم است اگر محاکمه شوند عادلانه هم محاکمه شوند هر حکمی دهند اشکالی ندارد ولی ظلم نکنند. خداوند گفته است به دشمنت هم حق نداری ظلم کنی.
در پایان نقویان طی یک پرسش و پاسخ به سوالات دانشجویان پاسخ داد. او در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان پیرامون ممنوع التصویریش گفت: توضیحات را از مسوولان صدا و سیما بخواهید در حال حاضر این موضوع برای من خیلی مهم نیست با این حال شنیده‌ام در برخی از کانال‌های شهرستانی برنامه‌های من پخش می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: