bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
معاون سخنگوی دولت آلمان گفت که از دید کشورش اکنون دلیلی برای کاهش و یا لغو تحریم‌های روسیه وجود ندارد.
«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان معتقد است که از دید وی تاکنون دلیلی برای لغو و یا کاهش تحریم‌های اروپا علیه روسیه وجود ندارد و این وضعیت به اجرای توافق مینسک بستگی دارد.
«کریستیانه ویرتس» معاون سخنگوی دولت آلمان با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: «دولت معتقد است که این موضوع مهم است و باید به پیشرفت اجرای توافق مینسک توجه شود. منتظر نتیجه هستیم و زمانی برای هدر دادن باقی نمانده است و برخی موارد هستند که باید به آنها رسیدگی شود.»

وی افزود: «با در نظر گرفتن این موضوع صدراعظم دلیلی نمی‌بیند که به لغو تحریم‌ها پرداخته شود. ضمن اینکه تمامی اروپا درباره تدابیر محدود کننده تصمیم گرفته است.»
«مارتین شفر» سخنگوی وزارت خارجه هم گفته بود که پیشنهاد اخیر «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان مبنی بر امکان کاهش مرحله ای تحریم‌های روسیه هم‌اکنون از موافقت کشورهای گروه 7 برخوردار نیست.
به تازگی «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان از تمایل تغییر موضع کشورش در برابر روسیه و گرایش قدرتمند به مذاکره با مسکو خبر داده بود.
شبه جزیره کریمه اولین منطقه‌ای بود که در جریان این اعتراضات از اوکراین جدا شده و به روسیه پیوست. در پی جدایی کریمه اتحادیه اروپا و آمریکا تحریم‌های اقتصادی گسترده‌ای علیه روسیه اعمال کردند که همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: آلمان ، روسیه ، تحریم
نام:
ایمیل:
* نظر: