bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
روز گذشته از تداوم سیاست بسیار ناخوشایند و ناجوانمردانه‌ای سخن گفتیم که بیش از 30ماه است در استان ما رواج یافته و باوجود آنکه همه از آن مطلع هستند، نه کسی را یارای گفتن آن است و نه آنکه به‌نظرم کسی دیگر دل و دماغ دارد که به این مساله اشاره کند.
کریم جعفری: بر آن بودم که این یادداشت را به مناسبت گزارش یک روزنامه، روز گذشته بنویسم و منتشر کنم اما از آنجایی که ماهی را هر گاه از آب بگیرید، تازه است امروز قلم بر صفحه می‌گردانم. روز گذشته از تداوم سیاست بسیار ناخوشایند و ناجوانمردانه‌ای سخن گفتیم که بیش از 30ماه است در استان ما رواج یافته و باوجود آنکه همه از آن مطلع هستند، نه کسی را یارای گفتن آن است و نه آنکه به‌نظرم کسی دیگر دل و دماغ دارد که به این مساله اشاره کند.
در جهان امروز همگرایی و همراهی گروه‌های مختلف سیاسی باعث رونق کشور شده و حتی رئیس‌جمهور از این گروه‌های سیاسی و احزاب می‌خواهد تا نشست‌های مشترکی با هم داشته باشند، اما در استان ما که به‌نظر نگارنده دیگر حکومتی مستقل دارد و در تهران همه فراموش کرده‌اند در اینجا چه خبر است، وضعیت کاملا متفاوت است، چه آنکه بنیان این حکومت فانی بر اختلاف انداختن میان نیروهای سیاسی استان استوار بوده و این نیروها هم که حاضرند به یک بخشداری، کل حزب‌ و مرامشان را چوب حراج بزنند، به این بازی زشت گرفتار شده‌اند.

روزی نیست که با سیاسیون استان تماس تلفنی یا دیدار حضوری نداشته باشیم و در این دیدارها حرف‌هایی زده می‌شود که کمتر در بیرون انتشار پیدا می‌کند. فلاکتی که امروز استان گرفتار آن است، همین گزارش یک صفحه امروز اقتصاد را بخوانید تا متوجه اوج بدبختی مردم استان بشوید، چیزی نیست که از چشم کسی دور مانده باشد. عده‌ای با علم به بی‌خیالی و بی‌توجهی مردم، سیاسیون، کنشگران و متاسفانه خودفروشی برخی شبه‌رسانه‌های محتاج که حاضرند عقب افتادگی استان را به چند ریال بفروشند، همچنان بوشهر را عقب‌تر برده و تا در چاه ویل نیندازند، از پای نخواهند نشست.
سیاست انگلیسی اختلاف انداختن میان نیروهای سیاسی به‌خصوص اصلاح‌طلبان که در استان ما رواج یافت و نتیجه هم داد، اکنون قرار است میان وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی نمود پیدا کند. خبرهای بسیار ناامیدکننده‌ای که از بهارستان به‌گوش می‌رسد موید این مساله است که این سیاست قدیمی در این حوزه هم ورود پیدا کرده است. روز گذشته محمدباقر سعادت نماینده دشتستان در مجلس در اظهارنظری قابل توجه می‌گوید که نمایندگان استان از زمانی که رای مردم را کسب کرده‌اند، حتی یک‌بار هم سر یک میز حاضر نشده تا مشکلات استان را بررسی کنند.

این دور هم جمع نشدن را شما کنار اختلافاتی که همین هفته گذشته میان دو تن از نمایندگان استان روی داد، بگذارید تا یک خروجی مناسب بگیرید که چه عاملی باعث شده تا چهار نفر نتوانند سر یک میز جمع شوند، اما استان فارس با بیش از 15 نماینده در مجلس می‌تواند یک پزشک را رئیس کمیسیون عمران کند. به‌خوبی مشخص است همان دست‌های ناپاکی که اصلاح‌طلبان را به جان هم انداخت اکنون در تلاش است تا نمایندگان استان را هم دچار اختلاف کند تا به قول قوی‌ای که نقل شده، کسی مزاحم کار نباشد.
باز هم به نمایندگان استان در مجلس هشدار جدی می‌دهیم، مراقبت کنید که شما امین رای مردم هستید، نه مانند آن معاون که وقتی آمار مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد فضای کسب و کار را می‌بینند طرف‌های گزارش دهنده را جمع کرده و با عتاب از آنها می‌پرسد چرا این آمار را داده‌اید، حتما آمار باید مانند طرح‌های عمرانی استان و رتبه یک در کشور باشد.... .

نام:
ایمیل:
* نظر: