bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
امام‌جمعه بوشهر گفت: راه انداختن جنگ علیه ایران برای دشمنان خیلی گران تمام خواهد شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مربیان حلقه‌های صالحین سپاه شهرستان بوشهر، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه صالح شدن و دوری از گناهان و ماهی برای جبران سوءسابقه است.

صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان و به‌ویژه شب‌های قدر آن برای محو سوءسابقه و به دست آوردن ثواب فراتر از عمر است، ادامه داد: لذا ثواب‌ها طوری باید کسب شود و طوری باشد که فراتر از عمر باشد.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است که ما طلبه‌ها گاهی منبر را برای خود برویم و فکر گذشته کنیم زیرا اشد خسران است برای کسی که با سخنرانی و قلمش دیگران به بهشت بروند و خود در خسران باشد و به این مهم دست پیدا نکند و از این ایام استفاده کافی نبرد.

امام‌جمعه بوشهر خطاب به طلبه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین تصریح کرد: تا خود را اصلاح نکنیم و اصلاح نشویم نمی‌توانیم دیگران را اصلاح و به صلاح برسانیم.

صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه دیگران به‌تنهایی نیست بلکه طلبه‌ها نیز باید به‌خوبی به خود بپردازند، خاطرنشان کرد: ما باید چراغ وجود خود را باتقوا، اخلاق، ایمان و ماه مبارک رمضان روشن کرده و این فرصت‌ها را گرامی بداریم.

وی بابیان اینکه طرح عالی صالحین فضا را برای هدایت شما آماده می‌کند، یادآور شد: سپاه و بسیج اسباب، شرایط، نیروها و امکانات برای تجلی هدایت شما آماده کرده تا جامعه را از این طریق هدایت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه عملکرد حلقه‌های صالحین تابه‌حال خیلی موفق بوده و حلقه‌های عمومی حوزه‌های مقاومت و اقشار تخصصی اعم از مهندسین، پزشکان، دانشجویی، کارگری، اداری و هنرمندان خیلی مؤثر بوده است، عنوان داشت: این موهبت الهی، فضاسازی‌ها، زحمات و تلاش‌های آن‌ها را جدی و گرامی بداریم زیرا گذشته از اینکه این کار وظیفه ما باشد زکات کار و فعالیت ماست.

صفایی بوشهری اضافه کرد: دشمنان به‌ویژه آمریکا، اتحادیه اروپا، رژیم غاصب گر صهیونیستی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه به‌نظام مقدس اسلامی ایران و کشور ما طمع کرده‌اند و عداوت و دشمنی آن‌ها جدی و علنی شده و آشکار کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان گاهی ندای جنگ به سر می‌دهند، ادامه داد: دشمنان گذشته از اینکه در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با ما در حال جنگ هستند در عرصه علمی و فناوری نیز با ما جنگ راه انداخته‌اند.

امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه راه انداختن جنگ علیه ایران برای دشمنان خیلی گران تمام خواهد شد، بیان کرد: دشمنان سال‌هاست طرحی بنام تهاجم نرم و فرهنگی علیه ایران شروع کرده‌اند اما در حال حاضر طمع و شمشیرشان را از غلاف بیرون کرده‌ و حرکت‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی به‌طورجدی شروع کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: