bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
نشسته بودم کنار جوی و گذر عمر را نگاه می‌کردم، گذری که شاید برای منِ سخت جان که شغلم شوخی و مزاح با ملت است، اندکی سهل و ممتنع باشد.
نشسته بودم کنار جوی و گذر عمر را نگاه می‌کردم، گذری که شاید برای منِ سخت جان که شغلم شوخی و مزاح با ملت است، اندکی سهل و ممتنع باشد. با این حال روز جمعه‌ای که همه در خواب ناز بودند و ما سر کار حاضر، در حالی که این گروه‌ها و فضای مجازی را چک می‌کردم به نکته مهمی پی بردم و آن هم «بی‌غیرت» بودن یک غیر ایرانی که تاکنون ده‌ها مدال برای کشورمان به ارمغان آورده است. این را البته من و ما که نگفته‌ایم، بلکه سخن از دهان نامبارک بحرانی بیرون آمده که از قضا فقط العیاذ و با الله پیامبری نشده‌اند. حالا ما رسانه‌ای هستیم و حضرات که در صدا و سیما هستند هم خود را همکار ما ارزیابی می‌کنند. بنده اول از طرف دوستانم عذرخواهی می‌کنم که این جور آدم‌ها خودشان را قاطی ما کرده‌اند. از طرف دیگر چند تا سوال از این آقای «باغیرت» دارم که اگر محبت کنند و پاسخ دهند ممنون خواهم شد: 

1) اصلا می‌دانی معنای غیرت چیست؟ می‌دانی که یک کیلو ماست چند من کره دارد؟
2) ‌با استفاده از کدوم رابطه و فامیل موفق به ورود به صدا و سیما شده‌ای؟ خیلی خوشکلی یا خیلی با سوادی یا اصلا آدم با حالی هستی؟
3) لیلا رجبی که عرضه داشت و یه کرور مدال گرفت، جنابعالی چه کار کرده‌ای؟ می‌تونی 200 متر بدویی یا این‌که بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین ورزشی که انجام بدی، مارو پله است.
4) البته هنوز هم سوال دارم اما فقط این چند تا را عرض کردم و امیدوارم ببینم اون روسای با حالت چکاره‌ان، می‌تونن معنی غیرت رو نشونت بدن یا نه.

برچسب ها: بامدادیه ، طنز ، غیرت
نام:
ایمیل:
* نظر: