bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی: همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع و مقاومت و ایثار و جانفشانی برای میهن را حفظ و ترویج کنیم.
 در حاشیه مراسم پاسداشت سی و یکم شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در شهرستان قدس، محمد محمودی نماینده مردم شهرستانهای شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنا اظهار داشت: نقش بازخوانی یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و یادآوری و انتقال درس های حماسه و رشادت های مردان و زنان غیور ایران زمین در آن روزها که کشور دچار التهاب و ناجوانمردی های بیگانگان بود، بسیار برای نسل فعلی مفید است.

وی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع و مقاومت و ایثار و جانفشانی برای میهن را حفظ و ترویج کنیم تا مردم فراموش نکنند که اگر امروز در نا امن ترین منطقه جهان، بیشترین سطح آرامش و امنیت را لمس میکنیم، این را مدیون رشادت های تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دستاورد های آن هستیم.

محمودی با اشاره به موج گسترده ی تنش زایی های اخیر برخی کشور ها، خصوصا رژیم سعودی علیه جمهوری اسلامی،عنوان کرد: تا زمانی که ارزش های انقلاب اسلامی، آزاد منشی، دفاع از مستضعفین و دفاع از نهضت های آزادی بخش دنیا در ایران  پایدار است، آمریکا و اسرائیل و خصوصا سعودی ها که عروسکی هستند برای انجام اوامر اربابان خویش، همواره به دنبال تنش زایی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی خواهند بود و این رویا را با خود به گور خواهند برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دشمنی ها برای ما و مردم ما خصوصا جوانان دلاور ما عادی شده و ترس و واهمه ای از تلاش های بی سرانجام آنان برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی نداریم.
برچسب ها: سیاسی ، عربستان
نام:
ایمیل:
* نظر: