bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران اجرایی بوشهر، عملیات اجرایی 5 پروژه عمرانی در شهر بوشهر آغاز شد.
  شهردار بوشهر صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی 5 پروژه عمران شهری در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه عمرانی 977 میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

غلامعلی میگلی‌نژاد اضافه کرد: فاز 2 پارک ساحلی مروارید به مساحت 20 مترمربع کلنگ‌زنی شد، برای اجرای این طرح 451 میلیون تومان هزینه خواهد شد و قرار است تا 4 ماه آینده تکمیل شود.

وی بیان داشت: همچنین عملیات احداث پارک محله‌ای در خیابان یادگار امام به مساحت یک هزار و 110 مترمربع و شامل 465 مترمربع فضای سبز و فضای بازی کودک آغاز شد، برای اجرای این طرح که ساخت آن 2 ماه طول می‌کشد 100 میلیون تومان هزینه می‌شود.

شهردار بوشهر افزود: در راستای بهبود فضای زندگی و توجه به بافت تاریخی شهر بوشهر، عملیات اجرای سنگ‌فرش کوچه‌های بافت تاریخی بوشهر نیز آغاز شد، در این مرحله یک کیلومتر از فضای بافت را سنگ‎فرش می‌‎کنیم.

میگلی‌نژاد ادامه داد: برای اجرای این طرح 120 میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد و تا 3 ماه آینده تکمیل می‌شود. امروز همچنین عملیات اجرایی پارک محله‌ای خیابان امام رضا (ع) شهر بوشهر به مساحت یک هزار متر شامل فضای سبز و فضای بازی کودک بااعتبار 90 میلیون تومان آغاز شد.

شهردار بوشهر گفت: کلنگ عملیات پیاده‌روسازی دو سمت خیابان خیبر نیز به‌طور 2 هزار و 970 مترمربع بااعتبار 216 میلیون تومان آغاز شد، یکی از مشکلات شهر نبود پیاده‌روهای استاندارد بوده که امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات نبود پیاده‌روهای استاندارد در شهر بوشهر حل شود.

میگلی‌نژاد گفت: در راستای قولی که در مراسم معارفه به شهروندان دادم، هر دو هفته مراسم افتتاح یا کلنگ زنی طرح‌های مختلف در شهر بوشهر خواهیم داشت و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاخص‌های عمومی شهر به وضعیت مطلوب برسد.

وی گفت: چند پروژه بزرگ دیگر ازجمله تقاطع غیر هم‌سطح میدان آزادی و میدان مطهری و شهربازی مدرن در دستور کارداریم که در مرحله مناقصه هستند.با تعامل خوبی که بین شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صورت گرفته شرایط برای تغییر فضای بافت قدیم  و افزایش کیفیت زندگی در بافت قدیم مهیاست.
 
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: