bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سه دهکده گردشگری استان بوشهر در دست ساخت است.
  سید محمد حسن باستی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ساخت دهکده‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: در سطح استان بوشهر هشت دهکده گردشگری جانمایی شده است که عملیات اجرایی در سه منطقه بوشهر، گناوه و حماد دیلم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح ایجاد چهار دهکده گردشگری استان بوشهر در دست مطالعه است، افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در دهکده‌های گردشگری مورد توجه است، توسعه اماکن اقامتی و هتلینگ است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌ها در دهکده‌های گردشگری استان خبر داد و اضافه کرد: استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران برای دهکده‌های گردشگری استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی چند سرمایه‌گذار برای ساخت هتل در استان بوشهر، ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برای سرمایه‌گذاری در ساخت هتل پنج ستاره در بوشهر اعلام آمادگی کرده است و یک شرکت ترکیه‌ای نیز درخواست ساخت هتل دارد.

باستی بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه ساخت هتل در استان برای بررسی درخواست‌های ارائه شده تاکید کرد و افزود: در دهکده‌های گردشگری استان بوشهر طرح‌های متنوع اقامتی و رستوران و هتل ایجاد خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح‌های رفاهی و تفریحی در این دهکده‌های گردشگری خبر داد و گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف در دهکده‌های گردشگری استان بوشهر، مالکیت زمین‌ها واگذار نخواهد شد و واگذاری‌ها به صورت اجاره به شرط تملیک است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در پایان از توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در بندر گردشگری حماد خبر داد و افزود: ۱۰ میلیارد ریال در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌های این دهکده گردشگری اختصاص خواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر: