bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
فرماندار شهرستان دیلم گفت: دهکده گردشگری حماد قطب گردشگری شمال استان بوشهر می‌شود.
قاسم قائدی بعدازظهر یکشنبه در نشست بررسی وضعیت گردشگری شهرستان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم به علت برخورداری از طبیعت بسیار زیبا در کنار سواحل خلیج فارس دارای ظرفیت‌های گردشگری خوبی است.

وی با اشاره به حضور گسترده گردشگران از نقاط مختلف کشور طی ایام نوروز در این شهرستان، اضافه کرد: طی نوروز امسال دو میلیون گردشگر به شهرستان دیلم سفر کردند و ۶۰۰ هزار نفر نیز در این شهرستان از خدمات اسکان گردشگران بهره‌مند شدند.

فرماندار شهرستان دیلم، توسعه گردشگری را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: بندر حماد یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری دیلم بوده که ساخت دهکده گردشگری در آن آغاز شده است و در آینده به عنوان قطب گردشگری استان بوشهر شناخته خواهد شد.

توسعه زیرساخت‌ها در دهکده گردشگری حماد

وی به اجرای طرح‌های مهم زیرساختی در دهکده گردشگری حماد اشاره کرد و افزود: جاده دسترسی به بندر گردشگری حماد به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی می‌شود که باعث دسترسی آسان‌تر به جزیره خواهد شد.

قائدی به ظرفیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در این منطقه گردشکری اشاره کرد و افزود: طرح‌های مهمی در این منطقه در دست اجرا است که می‌توان به توسعه فضای سبز، طرح‌های دیوار حفاظتی، آبرسانی، درختکاری و برق‌رسانی اشاره کرد.

وی از چشم‌اندازهای طبیعی و ساحل ماسه‌ای به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم این دهکده گردشگری یاد کرد و ادامه داد: اعتبارات توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه امسال افزایش می‌یابد و طرح‌های مناسبی برای حضور گردشگران اجرا خواهد شد.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: